Mulla siis kuopuksen odotusaikana oli muistaakseni lievää liikatoimintaa;oli valtava palan tunne kurkussa joka yökötti yms.Ja tuo palantunne ei hävinnyt kun vasta 4kk synnytyksestä.Nyt kuopus 6kk.Lääkäri tunnusteli kaulaa ja sanoi että kilppari on hieman suurentunut ja otti verikokeet.Tulokset olivat ´siinä rajamailla´ja että lääkitystä ei anneta,että kyllä ne oireet itekseen menee ohi.Nyt on sitten viimeset 2kk ollut aivan pohjatonta väsymystä,ei siis jaksa yhtään mitään ja jos jotain tekee niin uupumus on huikeaa,menkat meni sekasin,alkoivat nyt oltuaan kaksi viikkoa myöhässä.Nyt sitten muutaman päivän sisään,mä olen pyörinyt korvillani täällä kun huimaa niin perkeleesti!! :x Sillä tuskin on tekemistä kilpparin kanssa mutta tänäänkin kaaduin sohvalle kun huimasi niin paljon.Se oli todella pelottavaa.Nyt vaan pitäs ylittää se kynnys ja mennä terkkariin niihin kokeisiin mutta voi vihtori jos ne tulokset on taas normaalit :headwall: Musta tuntuu että tuun hulluks,pakkohan ihmistä jokin on vaivava kun tällasia oireita on ollut jo melkein vuos :'(