Onko kellään kokemusta Eukanuban kuivamuonasta koiralle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pentu tuli taloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pentu tuli taloon

Vieras
Ostin aikas ison säkin sitä koiralle. Myyjä kehaisi tietenkin sitä.
Aika kallis vaan oli, kun maksoi n.70€/15kg. :O
Järkyttävän hintaisia koiranruokia, mutta kun markettinappuloihin en luota todellakaan.

Itse olen syöttänyt nyt pari kuukautta pienelle koiralle ja tuntuu ettei saa siitä tarpeeksi jotain ravintoaineita, kun on alkanut syömään ihan kummia juttuja. Aion vaihtaa ruokaa. Royal Caniniin olin tyytyväinen.

mikä on se markkinoija mutta eukabani markkinointi tökkii! Ensin luvataan ilmasia tuotteita ja kuitenkin viikon päästä on vedetty pois mainokset!? Jos ei rahaa mainostaa voi kertoa jotain muutakin!

Se puppy on hyvää muut kuin sahajauhoa syöttäs siirtyisin sit akuisena muuhun merkkin, yksi A/A lonkkanen koira tolla large breed puppylla syötettynä löytyy.

Ne jopa tuoksuu omaan nenään liian hyviltä! 16 vee on syönyt niitä ja toinen joka 4 nyt pullistunut! Pumpelolta näyttää! Ei se uskalla käydä ulkona joulun jälkeen! toivottovasti kun lumet sulaa niin uskaltas!

[QUOTE="vieras";25807984]Ne jopa tuoksuu omaan nenään liian hyviltä! 16 vee on syönyt niitä ja toinen joka 4 nyt pullistunut! Pumpelolta näyttää! Ei se uskalla käydä ulkona joulun jälkeen! toivottovasti kun lumet sulaa niin uskaltas![/QUOTE]

No niin no se.

Eiköhän noi ravintoarvoiltaan ole ihan hyviä noi Eukanubat. Meillä koira syö enimmäkseen barffausjuttujen mukaan, mutta välillä annan ns. hankalissa paikoissa nappuloita (Orijen).

Meillä on ollut pari vuotta käytössä se lammas-riisi eukanubalta, ja on kyllä koiralle maistunut. On aika ronkeli ruuan suhteen, ettei läheskään kaikki maistu. Jotkut halpisruuat ja yksi tosi kalliskin merkki haisee ihan oudolta tai rehulta.

Syötin minä useamman kuukauden kun koirani oli pentu, mutta lopetin kun veti mahan todella kovaksi. Koira ei millään meinnanut saada ulostettua, ja uloste oli kivikovaa. Mutta koiran mielestä oli kyllä maukasta safkaa.

Yhteistyössä