onko kellään kokemusta Mini tefal keittiöstä? (suosittele leikkikeittiötä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on mini tefal. On asiansa ajanut: vähän jo menossa kärsinyt, mutta vielä jaloillaan. On nyt jätkän käytössä, neitille jäi aika nopeasti pieneksi (on tosi matala, joten tytön käytössä tarvi alusta asti lisäkoroketta alle ).

Meillä on.

Vähän sellanen rimpulahan se on mutta hyvin nuo kaksi tytön viikaria on sillä leikkiny.. :)

Se mikä noin pienelle on siinä turhaa on ne saamerin pahviset "ruokapaketit". Mutta ihan kivan hifi se on. :)

En mä tiä siit mitään. Mä suosittelen ihan sitä perinteistä Brion uunia. Mä laitoin poikien huoneeseen sen uunin yläpuolelle sellasen keittiön seinätangon, jonka koukuista roikkuu kaikki kokkausvälineet yms. Tarkotus ois laittaa siihen yläpuolelle vielä joku hylly astioille ja ruualle.

Meillä on tuo ollut jo vuosia, tyttö sai reilu 2 -vuotiaana joululahjaksi. ja on ollut hyvä, mieluinen, nyt poika 2,5v sillä leikkii enemmän kuin tuo eskari, vaikka sitäkin joskus jaksaa vielä kiinnostaa =) On pysynyt ehyenä ja leikitty paljon =)

Meillä on hyvin kestänyt leikkejä eikä ole lainkaan haitannut, että on niin matala.. mukavasti lattialla istuen sujuu kokkaamiset.. mä en halunnu sisälle mitään isoa keittiötä, kun kuitenkin jossain vaiheessa meillä tulee olemaan leikkimökki minne sitten hankitaan kunnon keittiötarvikkeet..

Niin ja 4 vuotta toi on ollut käytössä..

Osta puinen, on kunnollinen. Meillä 2 ja 4 vuotiailla mini tefal ja on aikas rimpula, varsinkin pienemmän käytössä. Kovin matalakin on isomman käyttöön.

Meillä on ko. leikkikeittiö, poika sai sen 1v. lahjaksi ja ollut tosi mieluinen. Aika matalahan se on mutta pieni leikkijä kokkailee siinä seisaaltaan. Toinen miinus on ne pahvipaketit ja pikku leivokset, ne piti laittaa pois vielä.
Poitsu tykkää tosi paljon kun siinä on uunissa valo ja liedeltä kuuluu äänet kun laittaa kattilan siihen.

Mummulassa on tommonen Tefal,on kyllä pieni ja rimpula.Lapset tykkää noista äänitehosteista.Kotona taas on Fisher Pricen keittiö,siitä on tykätty ja on jokapäiväisessä käytössä.Brion hella taas on yksinkertaisesti nätti,sellaisen kans huolisin mut lapset halus ehdottomasti ton FP:n.

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mummulassa on tommonen Tefal,on kyllä pieni ja rimpula.Lapset tykkää noista äänitehosteista.Kotona taas on Fisher Pricen keittiö,siitä on tykätty ja on jokapäiväisessä käytössä.Brion hella taas on yksinkertaisesti nätti,sellaisen kans huolisin mut lapset halus ehdottomasti ton FP:n.

mistä nettikaupasta ton FP:n saa... en ole aikaisemmin törmännyt

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:

mistä nettikaupasta ton FP:n saa... en ole aikaisemmin törmännyt

Meidän on ostettu Citymarketista.Kokeile NetAnttilaa tms.Kyllä se ihan yleinen malli on.

Yhteistyössä