V "vieras" Vieras 16.01.2011 #1 Tekis mieli ostaa snttäreiden ohjelmanumeroksi mutta kannattaako? Toimiiko oikeesti?
F fsg Vieras 16.01.2011 #2 En tiedä, mutta en kyllä itse ostaisi. Hattaranteko on aika suttaavaa hommaa, kun sitä höytyvää tuppaa lentämään koneesta ulos. Lelukoneesta ei kyllä kokemusta.
En tiedä, mutta en kyllä itse ostaisi. Hattaranteko on aika suttaavaa hommaa, kun sitä höytyvää tuppaa lentämään koneesta ulos. Lelukoneesta ei kyllä kokemusta.