Onko kellään kokemusta vaatteiden myymisestä second hand -liikkeen kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos jos joku jaksaa vastata!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos jos joku jaksaa vastata!

Vieras
Mietin lastenvaatteiden viemistä tällaiseen Pikku Kirppuun, mutta kaipaisin muiden kokemuksia tuosta myyntitili -systeemistä. Onko kellään kokemusta joko tuosta Pikku Kirpusta tai esim. aikuisten vaatteista muissa liikkeissä? Jotenkin kauhistuttaa, että jääkö niistä vaatteista mitään itselle jos itse saa vain jonkun 40% myynnistä... Toisaalta se olis ah niin ihanan helppoa verrattuna huutikseen tai kirppikseen. Saako sieltä kuitenkin jotain rahaa takaisinkin päin vai pitäisikö sittenkin vaan jaksaa myydä itse? Onko kellään käytännön kokemuksia?

Mä en ole ikinä normaali kirppiksellä pääsy plussan puolelle, kun en ehdi jokaviikko käydä pöytiä siivoamassa, mutta noissa ne vaatteet myös menee. Niistä löytyy helpommin se, mitä itsekukin etsii, kun vaatteet on ryhmitelty ja tosiaan, ei tarvi käydä sitä pöytää siivoamassa...Kirppiksellä menee tavaraa sinä yhtenä päivänä kun pöytä on siivottu, mutta sit ku se on taas räjäytetty, mitään ei enää menekkään.

Yhteistyössä