Onko kellään muulla kadonnut ruokahalu synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on, tai itse asiassa jo molempien raskauksien aikana jo. olen molempien raskauksien ikana laihtunut ja synnytyksen jälkeen pahentunut. kahvi on ainut joka maistuu.
olen nyt kakkosen jälkeen aika alipainoinen ja ajattelin nyt vihdoin mennä lääkäriin.
Eräs tuttu sanoi että raskaus voi sekoittaa kilpirauhasen.
Varmaan väsymys, stressi ja kaikki vaikuttaa, mutta kun ei oo nälkä niin ei jaksakaan (ja vaikka joku tinen tekis ruokaa niin ei silloinkaan).

Alkuperäinen kirjoittaja miukku:
vai johtuuko synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tuo ruokahaluttomuus??

Mullekin tuli mieleen että olisitko masentunut. Minulla ei ole ollut synnytyksen jälkeista masennusta mutta muuta masennusta on ollut. Siihen on liittynyt ruokahaluttomuutta.

Soita neuvolantädille ja kerro että on ruokahaluttomuutta. Siellä osaavat auttaa. Soita jo tänään.

Mulla oli myös ruokahaluttomuutta. sairaalassa olin 5 päivää ja siellä kyllä ruoka maistui todella hyvin! Mutta sitten kun kotiuduttiin niin ei edes jogurtti tai jotkin hedelmät maistuneet, väkisin oli pakko jotain syödä. Uskon että johtui stressistä ja väsymyksestä, olihan se tilanne täysin uusi ja pieni ihminen täysin meidän vastuulla.. Eipä enää ollut sairaala-henkilökuntaa auttamassa ja neuvomassa. En muista milloin ruokahaluni sitten parani mutta nykyään kyllä ruoka maistuu, perjantaina poika täyttää vuoden.

Yhteistyössä