Onko kellään muulla pahaa flunssaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla iski flunssa kurkkukivun jälkeen poskionteloihin. Oli muuten kiva niistää verta ja mätää viime viikonloppuna. Nyt alkaa hellittää, kun antibioottia napostelee.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Sikaa on taas liikkellä sanoi meidän terkka.:/

eikai tää sitä oo ku ei oo ku alle 38 lämpöä ja mulla lisäksi on kova nuha, sikaanhan ei liity nuhaoireita.

No kyllä liittyy! Ainakin monella testatulla ollut vain pientä lämpöä ja räkä valunut ja testi plussa.

Mulla oli viikonloppuna kuumetta 2vrk:n ajan 37.8-38.2, lisäksi tosi tukkoinen nenä ja kurkku kipeä. Kaksi kuumeetonta päivää (siis eilinen ja tämä päivä) takana, kurkkukipu läx mutta nenä edellen tukossa. Suht nopee tauti siis jos on sitä mitä on liikkeellä...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Sikaa on taas liikkellä sanoi meidän terkka.:/

eikai tää sitä oo ku ei oo ku alle 38 lämpöä ja mulla lisäksi on kova nuha, sikaanhan ei liity nuhaoireita.

No kyllä liittyy! Ainakin monella testatulla ollut vain pientä lämpöä ja räkä valunut ja testi plussa.

no olispa kyllä kiva jos sais sairastaa sen näin lievänä. Oon nääs raskaana ja lisäksi astmaatikko enkä oo ottanu rokotetta. Koko ajan oon pelänny saavani taudin kovan kuumeen kera. Jospa menis lievänä... mutta, luulen kyllä silti tään olevan tavallista vaan.