Onko kellään muulla tämmöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoko

Vieras
Että on kamalaa jättää pieniä lapsia hoitoon? Että ei haluis lähteä ilman perhettä mihinkään, ei vaan kiinnosta tehä mitään ilman perhettä? Isomman lapsen pystyn kyllä joksikin aikaa jättää hoitoon isovanhemmille mut 2v ja puol vuotiasta vauvaa en niinkun mitenkää pysty jättää vaik pariksi yöksi hoitoon. Onkohan tää ihan normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja outoko:
Että on kamalaa jättää pieniä lapsia hoitoon? Että ei haluis lähteä ilman perhettä mihinkään, ei vaan kiinnosta tehä mitään ilman perhettä? Isomman lapsen pystyn kyllä joksikin aikaa jättää hoitoon isovanhemmille mut 2v ja puol vuotiasta vauvaa en niinkun mitenkää pysty jättää vaik pariksi yöksi hoitoon. Onkohan tää ihan normaalia?

On normaalia. Eikä tule avuttomia tossukoita vaikka täällä kohta niin väitetään. =)

meillä ekaa kertaa yökylässä oli 3puol vuotias ja 2vuotias kuukaus sitten. mut en kumpaakaan jättäisi hoitoon kaheksi yöksi peräkkäin vielä vuosiin.
aamulla aikasin kun heräsin ikävöin ja niin piti mennä lapsia moikkaamaan.
olen riippuvainen lapsistani =)

kyllä ite voisin jättää hyvinkin, ite ainaskin pakko saada välillä olla vaan kaksistaan miehen kanssa.. usein ei kyllä tosiaan yökylässä oo, mut nyt menee loppukuusta kaheks tai kolmeks yöks miun äitille.

Joo siis 2vuotias JA 6kk ikäinen vauva! Voisin mäkin sillee jättää et illal vaikka miehen kans johonkin lähettäis et ois vaik illan ja yön hoidossa mut en pystyis viel 2 yöksi jättää. Ja välillä tuntuu et olen tosi outo!! Ku mun mielestä on kiva mennä johonkin koko perhe, tietty joskus miehen kans kahestaakin. Mut ite olen sitä mieltä et sit ku lapset kasvaa nii ehtii sitte mennä myös. Mut sit oon kans jotenkin miehestä "riippuvainen" et en tykkää lähteä ilman sitä mihinkää.

Yhteistyössä