Onko kellään muulla tätä ongelmaa sisempien häpyhuulten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Musta on usein todella epämukavaa kävellä alasti, sillä sisemmät häpyhuulet hankaa reiden sisäosaa jonkin verran. Kun ne tursuaa suurten häpyhuulten välistä :/ En ole täysin tyytyväinen alapäähäni, mutta mihinkään leikkaukseen en uskalla mennä...

Niin ja en ole synnyttänyt, sillä olen vasta 17v. Ja kyllä, olen tehnyt tästä peräti kaksi kertaa aloituksen Demiin, josta se on kaksi kertaa poistettu muka epäasiallisena keskusteluna? (Ja se ensimmäinen aiheesta tekemäni aloitus on näköjään lisätty Naurunappulaan jostain v***un syystä....)

Että voi olla vaikeaa...

ymmärrän,sama juttu mulla,21v.lapsensaaminen ei häpyhuuliin vaikuttanu vaan on aina ollu tämmöset mullakin.sisemmät vähän suuremmat.ainoo hoitokeino ois leikkaus,tai sit helpompaa ja halvempaa; hyväksyminen... :)

No, alasti käveleminen ei onneksi ole mitenkään pakollinen toimenpide elämässä. :) Ainakaan kovin pitkiä matkoja. Muuten kannattaa valita aika istuvat alushousut, niiden pitäisi hiukan auttaa. On ihan normaalia, monella naisella on sisemmät häpyhuulet ulkoisia häpyhuulia suuremmat. :)

Itse olen parikymppinen ja kylläkin synnyttänyt (jonka jälkeen ongelma vain paheni...) mutta olen paininut saman ongelman kanssa murrosiästä asti. Suuret sisemmät häpyhuulet hinkkaavat reisiin ja yhdyntä tekee toisinaan kipeääkin, kun tuppaavat hieman "jäävän väliin" nuo turhan isot härpäkkeet. Ulkonäön suhteen olen sinut asian kanssa, mutta nämä 'arkiset' askareet kuten pyöräily ja pitkät kävelylenkit eivät tee hyvää... Olen miettinyt leikkausta minäkin, mutta en itsekään uskalla sellaiseen! Katsoin juuri dokumentin, jossa naiset kävivät alapääleikkauksissa milloin minkäkin vaivan vuoksi ja komplikaatiot kauhistuttavat jo valmiiksi. Kuten esimerkiksi, mitä tekee, jos alapäästä lähtee tunto? Tai jos tulehtuu pahasti? Entä jos toipuminen vain kestää, kestää ja kestää? Pitäisikö sitten mennä ulkomaille asti leikattavaksi vai löytyykö suomesta tarpeeksi päteviä lääkäreitä? Kaikkea sitä tulee mieleen...

Yhteistyössä