Onko kellään ollut raskausoireena... rv 30 menossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nuhaa? Alkaa jo kyllästyttämään kun mulla on ollu pari kuukautta jo jatkuva nuha! Aivastelen usein ja nenästä valuu kirkasta nestettä. Tää nuha kun ei ole menossa pois ollenkaan (räkä ei muutu miksikään).
Millekkänä en ole allerginen ja tälläistä ei ole ennen ollut.
Mietin että voisiko se johtua tästä raskaudesta?

Mun yksi kaveri oli tukkoinen koko raskauden ajan! Hänelläkään ei varsinaista nuhaa eikä allergioita mutta siis oli nenu tukossa ja niisteli reppana koko raskauden alusta loppuun.

[QUOTE="vieras";25893179]Mun yksi kaveri oli tukkoinen koko raskauden ajan! Hänelläkään ei varsinaista nuhaa eikä allergioita mutta siis oli nenu tukossa ja niisteli reppana koko raskauden alusta loppuun.[/QUOTE]

Mulla on ihan sama.. ja viime raskauden aikana myös sama juttu. Kyrsii olla riippuvainen nenäsuihkeista,mutta minkäs teet kun ei voi muuten nukkua tai edes kävellä kun pitää läähättää suun kautta. Ja se tukkoisuus ei ole mitään "vähän tässä nyt niiskuttelen" -juttu,vaan molemmat sieraimet on täysin tukossa eikä ilma liiku mihinkään suuntaan,ei edes ulospäin.

Mä en ole tukkoinen kuin aina välillä, mutta aamu alkaa sillä, että aivastan 10 kertaa ja niistän jatkuvasti! Ärsyttävää.
Tää on mun neljäs raskaus ja tällästä ei ole ollut aiemmin. Melkonen oire tämäkin! :D

Yhteistyössä