Onko kellään osuuspankissa sijoitusrahastoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Mä nyt en tarkalleen ymmärrä mitä tuo tarkoittaa kun miehellä tollanen on ja me toissapäivänä laitettiin nettipankin kautta että lunastetaan, nyt tuo nettipankki sitten sanoo että meillä ei ole sijoitusrahasto-omistuksia mutta ei ne rahat tilillekään ole tullut. Ne rahat on nyt sit hävinny ku pieru saharaan :o Onko tää nyt ihan normaalia :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mä nyt en tarkalleen ymmärrä mitä tuo tarkoittaa kun miehellä tollanen on ja me toissapäivänä laitettiin nettipankin kautta että lunastetaan, nyt tuo nettipankki sitten sanoo että meillä ei ole sijoitusrahasto-omistuksia mutta ei ne rahat tilillekään ole tullut. Ne rahat on nyt sit hävinny ku pieru saharaan :o Onko tää nyt ihan normaalia :/

Eli alkuviikosta tilillä. Tuliko rahantarvetta? Ei kyllä muuten kannata myydä nyt. Kurssit käy ehkä vielä vähän alempana, mutta ennemminkin nyt kannattaa ostaa ja myydä sitten 3-4v kuluttua kun ne ovat korkealla.

Alkuperäinen kirjoittaja sijoittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Eli alkuviikosta tilillä. Tuliko rahantarvetta? Ei kyllä muuten kannata myydä nyt. Kurssit käy ehkä vielä vähän alempana, mutta ennemminkin nyt kannattaa ostaa ja myydä sitten 3-4v kuluttua kun ne ovat korkealla.

Nojuu, tehtiin perjantaina kaupat Askossa ja kalustetaan olohuone kokonaan uudestaan. Me kun ei koko rahastohommasta ymmärretä mitään, mies sen oli ottanu ku pankkitäti oli suositellut :ashamed: Ajattelin että jatkossa avataan ihan perussäästötili ja tuo saa nyt olla kans jatkossakin.

Ne myyvät kuin muutkin kauppiaat mitä on. Mutta kannattaa lukea taloussivuja esim kauppalehti.fi niin pysyy jyvällä hommasta. Jatkuva rahastosäästäminenkin ok, silloin ostaa keskimäärin oikeaan hintaan. Mutta hienoa, että säästöt meni kulutukseen, se piristää :)

Alkuperäinen kirjoittaja sijoittaja:
Ne myyvät kuin muutkin kauppiaat mitä on. Mutta kannattaa lukea taloussivuja esim kauppalehti.fi niin pysyy jyvällä hommasta. Jatkuva rahastosäästäminenkin ok, silloin ostaa keskimäärin oikeaan hintaan. Mutta hienoa, että säästöt meni kulutukseen, se piristää :)

Juu, mä tossa just avasinkin itselleni oman säästötilin, mies saa edelleen säästää rahastoonsa. Nyt tuli kyllä törsättyä oikein urakalla, no, onpahan kiva saada jouluksi ihan uusi olohuone :p Kiitos sulle vastauksista, mä olin jo huolissani että teinkö mä jotakin väärin ja hukkasin meijän säästöt :D :flower:

Yhteistyössä