Onko kellään pölypussitonta imuria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kokemuksia pölypussittomista imureista? Olen kyllästynyt tuohon tavalliseen imuriin, kun pölypussi on jatkuvasti täynnä ja vaikka olisi vasta puolillaan, niin imurista tulee tunkkaista hajua imuroidessa. Meillä on koira ja pienet lapset, joten karvaa ja hiekkaa riittää imuroitavaksi. Pölypussit on törkeän kalliita ja siksi tuntuu tylsältä heittää puoliksi täynnä oleva pussi roskiin, mut se haju on niin karmea, et pakko. Välillä on piheyksissäni tyhjentänyt niitä pusseja ja käyttänyt uudestaan, mut ei sekään kivaa hommaa ole. Suositelkaa siis jotain pölypussitonta imuria ja kertokaa hintoja myös.

olen tavaratalossa töissä ja juttelin kahvipöydässä kodinkoneosastontyöntekijän kanssa, sanoi että ihan hyviä noi pölypussittomat imurit on mutta lemmikkiperheisiin ei kannata edes harkita. karvat tukkii systeemin tai jotain.

Dyson on niiiin hyvä. Ei nouse ilmaan takas pölyä kun siinä on hepa-suodatin (pestävä) ja tuo säiliö on helppo tyhjentää vaikka joka imuroiti kerran jälkeen ja sekin on pestävissä. Tosi hyvin imee ja johto sekä letku on riittävän pitkät. Ainut ikävä puoli on hinta - on melko kallis ja siinä on melko kova ääni.
Mutta pois en enää vaihtais se on niin hyvä :heart:

meilläkin pussiton mutta merkkiä en muista. aika usein saa tyhjentää sitä siliötä. siis kyllä siihen mahtuu paljon mutta menee aika helposti tukkoon. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
olen tavaratalossa töissä ja juttelin kahvipöydässä kodinkoneosastontyöntekijän kanssa, sanoi että ihan hyviä noi pölypussittomat imurit on mutta lemmikkiperheisiin ei kannata edes harkita. karvat tukkii systeemin tai jotain.

no niin...se pulma onkin sitten ratkottu. :kieh:

Meil pölypussiton ja yksi karvainen otus turkkiaan tiputtelemassa,
halpis versio nuista muista, hepasuodattimella ja hintaa oli 60-70e biltemasta..
hyvin on kestäny jo kaks vuotta ja tehokas!

ja suodatinko tukkoon? minulla ainakin on kaikki irto-osat (kuten suodatin ) pestäviä, ja muutenkin puhdistettavia :)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
meilläkin pussiton mutta merkkiä en muista. aika usein saa tyhjentää sitä siliötä. siis kyllä siihen mahtuu paljon mutta menee aika helposti tukkoon. |O
Joo, aika samanlaiset kokemukset mullakin... Tosin kyllä mä tykkään, ku on kuiteski niin helppo tyhjätä :)

ok, kiitos vastauksista. Ei meillä ole kuin yksi koira enää, mut karvoja on silti enemmän ja vähemmän. Menee kertakaikkiaan hermot siihen haisevaan pölypussiin, joten siksi harkitse pölypussitonta versiota.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok, kiitos vastauksista. Ei meillä ole kuin yksi koira enää, mut karvoja on silti enemmän ja vähemmän. Menee kertakaikkiaan hermot siihen haisevaan pölypussiin, joten siksi harkitse pölypussitonta versiota.

no meillä se "usein tyhjentäminen" on kerran kk että ei se nyt niiiiin pahaa oo. että mielummin pussiton kuin pussillinen. kauheeta kun pussit joskus loppuneet ja joutuu tyhjentää sitä käsin. enkä kertaakaan muistanu ostaa oikeita pusseja.|O :whistle: :laugh:

Eikö tyhjennettäviä pölypusseja oo olemassa?Meillä on mun mielestä ollu,mut voin olla väärässäkin.

Tuo meidän nykynen on sellanen pussitonmalli.
Joudun ainkin 2-3kertaa tyhjetämään säiliön yhden imurointi kerran aikana,ei kiva.Koirankarvat ja hiekka mitä lattialta löytyy tukkii vallan mainiosti ton härvelin.
En suosittele sellaiselle kenellä on karvoja puotteleva lemmikki.
Joulupukilta toivon ihan oikeaa imuria,tai sitten tuota monien kehumaa dysonia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Meillä Dyson ja kolme kissaa, ei oo mennyt tukkoon. Ja myyjä oikein suositteli, kun on kissoja..ei mee niin paljoa pusseja.
Vieläkö sä oot täällä?! :D

Kyllä :kieh:
Sun ei varmaan auta, ku ottaa Dyson esiin ja alkaa imuroimaan yhtäsoittoa ni eiköhän se lähtökin siitä sit koita... :D

Meillä Hooverin pussiton imuri, Robbarista 79 ?.
+ imurointikerrat on tihentynyt koska näkee miten hirveästi pölyä kerääntyy jo parissa päivässä
+ mä saan sairasta nautintoa siitä kun näkee sen työn tuloksen (eli moskat siellä säiliössä)

- toi meidän edullinen versio haisee mielestäni enemmän kuin vanha imurini, vaikka tuossa on pestävä hepa-suodatin
- joka kerta tyhjennyksen yhteydessä irrotettava myös se suodatin ja putsattava se, kun tuossa mallissa se tulee tosi täyteen moskaa yhdellä kerralla jo

Meillä Dyson ja kolme kissaa, ei oo mennyt tukkoon. Ja myyjä oikein suositteli, kun on kissoja..ei mee niin paljoa pusseja.
Vieläkö sä oot täällä?! :D

Kyllä :kieh:
Sun ei varmaan auta, ku ottaa Dyson esiin ja alkaa imuroimaan yhtäsoittoa ni eiköhän se lähtökin siitä sit koita... :D

:laugh:

Yhteistyössä