onko kellään stafylokokki bakteeria ollunna virtsassa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko onko???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko onko???

Vieras
Mulla on virtsatietulehdus.tai ollut jo yks lääkekuuri siihen mikä sit auttoi niin kauan kun sitä otin mut het kun se loppui niin alkoi oireet ja nyt toista aloitin tänään.Netistä vaan katselin tuota bakteeria niin ilmeisesti se ei yleensä ole virtsatietulehduksen aiheuttaja ja sen tähden aattelin kysästä et onko kellään muulla ollut täällä??Mulla niin oudot oireet et ei heti käsitetty et ois virtsis,alavatsa niin pirun kipee ja koko alaselkä särkee julmetusti.muutaman kerran on pienen pientä kirvelyä ollut mut niin vähän etten ois siihenkään kummostis huomioinut jos en erityisesti kiinnittäis nyt huomioo oireisiin.Onkohan tuolle bakteerille tyypillistä tuo tuolainen?

Minulla on juuri samanlainen tilanne. Olen nyt syönyt kaksi antibioottikuuria peräkkäin ja virtsasta on löytynyt stafylokokkeja. Oireet ovat hävinneet kuurin aikana. Ensimmäinen kuuri loppui viime viikon maanantaina, ja oireet palasivat keskiviikkoiltana tosi pahoina -- niin pahoina että jouduin soittamaan yöllä päivystykseen ja sain ohjeen ottaa kahta eri särkylääkettä että saisin nukutuksi. Sain sitten heti torstaina uuden, eri antibioottikuurin, joka loppui tämän viikon maanantaina ja nyt tiistai-iltana rumba alkoi uudestaan. Huomenaamuna siis taas lääkäriin... Hermot menee!

Alkuperäinen kirjoittaja Satuin löytämään:
Minulla on juuri samanlainen tilanne. Olen nyt syönyt kaksi antibioottikuuria peräkkäin ja virtsasta on löytynyt stafylokokkeja. Oireet ovat hävinneet kuurin aikana. Ensimmäinen kuuri loppui viime viikon maanantaina, ja oireet palasivat keskiviikkoiltana tosi pahoina -- niin pahoina että jouduin soittamaan yöllä päivystykseen ja sain ohjeen ottaa kahta eri särkylääkettä että saisin nukutuksi. Sain sitten heti torstaina uuden, eri antibioottikuurin, joka loppui tämän viikon maanantaina ja nyt tiistai-iltana rumba alkoi uudestaan. Huomenaamuna siis taas lääkäriin... Hermot menee!

Täällä kanssa kolmas kuuri loppuu kohta ja oireita on hieman vielä.lääkäri laittoi lähetteen labraan uudelle virtsakokeelle.siis tarvisi kolmen päivän päästä kuurin loputtua mennä.Tiedä sit kestänkö niin kauan vai tarviiko taas aiemmin jotain lääkettä. Minkä nimisiä ja vahvuisia kuureja sulle on annettu? Ja kuinka monen päivän ne ovat olleet? Onko sulla muuten kanssa kipuillut tuolta selän puolelta? Mulla ittellä on suurinpina oireina tuo kova kipu selän puolella ja sitten alavatsa on todella kipeä.

Melkein 50v meni ennen kuin ensimmäinen virtsarakontulehdus minulle tuli.
Nyt ensimmäistä lääkekuuria syön.
Äidilläni ollut varsinainen kierre ja hän on saanut sen kuriin syömällä karpaloa - joko marjoina tai kapseleina, joten näitä kannattaa kokeilla.
Myös puolukka auttaa sekä marjana että mehuna ja mitä väkevämpänä pystyy juomaan sen parempi.
Mutta karpalo on kuulemma paras apu ja tätä aion itsekin heti kuuurin loputtua tai jo aiemmin kokeilla.
Toivottavasti tästä on apua meille kaikille!
Ja jos jotain muita niksejä löytyy, niin pistäkääpä tiedoksi.
Nim Nipistävää kirvelyä

Ensi oireisiin otan särkylääkkeen ja syöksyn het päisvystykseen soitettuani ostamaan mahdollisimman sokeritonta karpalomehu tiivistettä, ei mitään mehu juomaa, jos mahdollista, ja sitä litkin koko päivän ja seuraavankin. Ei ole onneksi kuurin jälkeen uusinut ja olo hepottuu. Luontaistuote pillerit eivät tunnu antavan mitään apua..:P

Yhteistyössä