Meillä neiti 5kk sai nyt sellaisen lastentarvikkeesta ostetun Paula nuken, ihmisen näköinen ja rapiseva mekko, ja kun kädet laittaa yhteen tai ottaa molemmista käsistä kiinni soittaa musiikkia.
Mutta onko muita nukkeja tuon ikäiselle ja mistä ootte ostaneet??
Olen etsinyt monta kauppaa mutta tuloksetta, eläinhahmoja on, ne vasta ihania onkin mutta nukkee koetan etsiä joka käy noin pienelle.
Mielellään vielä pienikokoinenkin, joka helppo pienenkin pitää käsissä.
Ja muistaako kukaan sellasta pientä "nukkumatti"? vai mikä lie..muistaakseni toinen sinisävyinen ja toinen punasävyinen nukke...pieni ehken 15cm korkeintaan korkea, sisällä vaahtomuovii tai jotain ja päällinen aivan kuin froteeta...itse en ole löytänyt enää sellaista mistään enkä tiedä sen nimeä, mietin onko joskus ollut äippäpakkauksessa. Tais olla vielä helistin sisällä.
Kiitos jo etukäteen!!!
Mutta onko muita nukkeja tuon ikäiselle ja mistä ootte ostaneet??
Olen etsinyt monta kauppaa mutta tuloksetta, eläinhahmoja on, ne vasta ihania onkin mutta nukkee koetan etsiä joka käy noin pienelle.
Mielellään vielä pienikokoinenkin, joka helppo pienenkin pitää käsissä.
Ja muistaako kukaan sellasta pientä "nukkumatti"? vai mikä lie..muistaakseni toinen sinisävyinen ja toinen punasävyinen nukke...pieni ehken 15cm korkeintaan korkea, sisällä vaahtomuovii tai jotain ja päällinen aivan kuin froteeta...itse en ole löytänyt enää sellaista mistään enkä tiedä sen nimeä, mietin onko joskus ollut äippäpakkauksessa. Tais olla vielä helistin sisällä.
Kiitos jo etukäteen!!!