Onko kellään tullut tulehdusta kaavinnan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mulle siis tehtiin sektio viis viikkoa sitten ja viime viikon tiistaina olin kaavinnassa kun kohtuun oli jääny joitakin veririppeitä.Sillon kaavintapäivänä ei ollu kipuja/vuotoja juuri ollenkaan mutta sitten kahen päivän jälkeen alko menkkamainen jomotus ja vuoto ja ne jatkuu yhä.Vuoto ei ole normaaleja menkkoja runsaampaa eikä haise ja nää kivutkin on ihan perusmenkkakivun omasta.Mieti vaan että olisko sitten päässy tulehdus jylläämään ku toimenpiteestä on kuitenkin jo yli viikko :/ Minkälaisia oireita teillä on tullut jos tulehdus on ollut ja miten muuten olette toipuneet kaavinnasta?Mä voin kohta pyytää kantiskortin Naikkarille |O

Mulle tuli sekä kaavinnan että synnytyksen jälkeen tulehdus :( Oireina oli todella pahalta haiseva vuoto, synnytyksen jälkeen oli vielä vihreän väristä :x Sekä kivut :( En voinut yhtään painaa mahaa ilman että ulvoin kivusta. Molemmilla kerroilla vahvat antibiootit ja sillä se lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Mulle tuli sekä kaavinnan että synnytyksen jälkeen tulehdus :( Oireina oli todella pahalta haiseva vuoto, synnytyksen jälkeen oli vielä vihreän väristä :x Sekä kivut :( En voinut yhtään painaa mahaa ilman että ulvoin kivusta. Molemmilla kerroilla vahvat antibiootit ja sillä se lähti.

No mun vuoto on kyllä ihan kirkkaan punasta ja näiden jomotusten kanssa kyllä pärjää mutta kai siellä jotain nyt on ku nää jomotukset on jokapäiväsiä ja tuon vuodonki pitäs kai olla jo vähenemään päin :headwall: Kuumetta ei kyllä ole.

Yhteistyössä