Onko kello/aika miehille tuntematon käsite?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mies lähti puoli kymmeneltä "käymään" kaverin luona ja sanoi, että tulee ihan pian. No siitä nyt on sitte jo 5h. Soitin puoli toista tuntia sitte ja sanoi tulevansa 10min päästä, eikä vieläkään kuulu. Äsken sitte lähetin viestin ja kestää vielä puoli tuntia :kieh: Pitäiskö tuolle opettaa kello ennen ku seuraavan kerran lähtee jonneki. Jos mä lähen johonki ja sanon tulevani tunnin päästä, niin soitellaan jo puolen tunnin päästä, että missä sä oot. Raivostuttavaa |O Onko kaikki miehet samanlaisia, vai osaako joku tosiaan kattoa välillä sitä kapinetta kädessä :kieh:

mun miehen "kyllähän me keretään nähä vaikka kuinka paljon päivässä" onki 5 min.
muulloin jos se esim. tulee hakee mua jostaki se ilmottaa ajan vaikka 2 min 35 sekunttia ja joskus se oikeesti on silloin paikalla, yleensä siinä on vielä se mieslisä eli puoli tuntia :)

exäni sanoi, että menee puoli tuntia, se tarkoitti vähintään tuntia. eli ruukasin kertoa hänen sanomansa ajan heti kerralla neljällä ja olin aina lähellä totuutta. nykyinen mieheni ei ole ollenkaan samanlainen, hän jos sanoo jotain se pitää paikkansa, ja jos ei pidä, hän soittaa.

Yhteistyössä