Onko kenellä kokemusta imetystyynyistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on kotona se rouheinen ja pidän kyllä, silloin kun jaksan tyynyn asetella imettämään alkaessa. aluksi en tyynyä kotona käyttänyt mutta nyt kun kuukauden ikäinen neiti tissittelee tuntejakin kerralla, n tyyny kätevä kun saan samalla molemmat kädet vapaiksi esim lehden sivujen kääntelyyn jne. synnyttäneiden osastolla oli ilmatäytteinen, pidin kyllä siitäkin mutta olin tyytyväisempi omaan, rouheiseen. se antaa ehkä vähän paremmin vauvalle periksi. mutta mitään isompaa eroa niillä ei mun mielestä ole.

Sillä ilmatäytteisellä ei tee yhtään mitään ainakaan imettämisessä. Meillä oli se käytössä tyynynä neitin takana ku oppi istumaan. Eli siihen ei imetyksessä saanut millään asentoa lapselle, ilma kun "liikkui" kun lapsi liikkui tai minä liikuin ja lapsi pyörähti pois, ja kun ilmat otti vähiin ettei tätä tapahtunut, sillon oli aivan sama oliko ollenkaan. En suosittele.

Sain serkulta lainaan ku sekään ei siitä tykännyt niin käski kokeilla olenko samaa mieltä.

Synnytyssairaalassa kokeilin imetystyynyä, jossa oli jotain rouhetta sisällä. Se oli ihan ok, mutta kotosalla olen käyttänyt ihan tavallista muhkeaa, mutta vankkaa tyynyä ja se on ajanut asiansa pian puoli vuotta.

Yhteistyössä