onko kenelläkään "toisella naisella" onnellisia kokemuksia varatuista miehistä?

  • Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti
salliako
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:
Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...
...ja mies nauttii yhteisistä hetkistä monien muidenkin salarakkaiden kanssa. Siinä sitä onnea on. Moni salarakas kun aluksi kuvittelee olevansa se ainoa, ja vaimoa vain petetään! Kyllä on härskiä ja härskiintynyttä touhua silloin lakanoiden välissä peuhaaminenkin, vaikkakin vain hetkittäin.

Naisen ei kannatatisi kuluttaa paljoa aikaa moiseen. Mieluiten nopeasti hommat lakanoiden välissä, jos on edes jonkinlaista nautintoa itselle saatavissa. Ei kannata tuhlata aikaa pettureihin muun yhdessä olon ja seurustelun muodossa. Jos mies sellaista edellyttää ja toivoo, niin kannattaa harkita seuralais- tai konsulttipalvelua, josta laskuttaa tuntitaksan.
 
Realisti-Elli
Alkuperäinen kirjoittaja Typerä ämmä:
Mistä sinä tiedät onko mies todella onneton?Valehtelee sulle ummet ja lammet!
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä). Olen itse ollut suhteessa, joka oli onneton, ja siinä sivussa sitten ihastuin toiseen mieheen. Kerroin tälle miehelle, että suhteeni ei toimi ja on vain kulissi. En valehdellut. Miksi siis jokaisen miehen, joka näin sanoo, pitäisi yllättäen valehdella. Maailma on täynnä onnettomia avioliittoja, joista todellakin on vaikea lähteä.

Vähän tuntuu siltä, että täällä huolestuneet ja itsestään epävarmat naiset haluavat vain halveksia "toisia naisia", ja vähentää omaa pelkoaan hokemalla sitä, että miehet ei ole "toisten naisten" kanssa tosissaan. Epäilen, että siitä huolimatta, että mies ei jätä perhettään, moni mies on varmaan enemmän tosissaan salarakkaansa kanssa ja enemmän mielissään tämän seurasta kuin vaimonsa.

Katsokaa naiset peiliin ja miettikää, miksi niin moni mies pettää. Korostettakoon tässä vielä, että - niin ristiriitaiselta kuin se kuulostaakin, en hyväksy pettämistä, enkä sellaista suhdetta enää kaiken kokemani jälkeen halua, missä sellaista tapahtuu. Mutta pettävä mies ei aina valehtele salarakkaalleen. Hän voi ihan oikeasti rakastaa sitä naista ja haluta yhteistä tulevaisuutta, vaikkei voi. Ihan niinkuin pettävä nainenkin.
 
Hanski2007
Olen jo kunnioitettavassa keski-iässä ja tavannut elämäni varrella monia varattuja miehiä sekä ystävyys että muultakin pohjalta eikä heidän ole tarvinnut valehdella minulle. Miksi sitä on niin vaikea uskoa, että joku on todellakin onneton suhteessaan? Tai onnellinen? Myös onnellisessa suhteessa olevat voivat pettää, kuka mistäkin syystä. Naimisissa ollessani minulla oli useamman vuoden salasuhde itseäni monta vuotta nuorempaan, onnellisessa avioliitossa olevaan uskovaiseen mieheen, ja se on juttu, jolle en vielä ole keksinyt järkevää selitystä. Itse elin onnettomassa suhteessa, mutta oli todella outoa, että tämä mies kertoi minulle, kuinka paljon rakastaa vaimoaan ja kuinka tämä on maailman ihanin nainen, mutta silti hän vaan tiesi heti minut nähdessään, että haluaa minut. Hän ei koskaan aikonut erota ja sanoi, että on kanssani sen aikaa, kun meistä molemmista siltä tuntuu. Suhteemme päätyttyä hän sanoi, että ei tule enää ikinä pettämään vaimoaan eikä kadu tapahtunutta ja uskon sen. Olemme edelleen ystäviä ja tiedän, että jollakin tasolla hän rakastaa vielä myös minua. En minäkään hyväksy pettämistä, mutta niin vain tapahtuu, ehkä jostakin kohtalon oikusta tai mistä syystä lieneekään. Minulle riittää, kun jokainen tietää omat syynsä ja kantaa vastuun tekojensa seurauksista.
 
minä pyhä kaikkein paras
Kyllä on edelleen yksioikoista ajattelua. Jos parisuhteessa edetään pettämisen tasolle on siinä jotain aika helvetisti vialla. Jos suhdetta haetaan vain oman itsetunnon pönkittämiseksi tai paremman/erilaisen seksin/ hellyyden saamiseksi, ja silti katsotaan että oma kulta ja perhe ovat säilyttämisen arvoiset, kannattaisi ihan oikeasti kokeilla jonkinlaista parisuhdeterapiaa. Ajoissa.

Petetty osapuoli voi antaa uskomattoman paljon anteeksi jotta "olosuhteet" säilyisivät. Voihan sitä uhrata elämänsä turhemmillekin asioille.

Kyllä kakkosmiehen tai kakkosnaisen aseman mittaa ihan suvereenisti ota tai jätä asenne. Jos varatun kumppanisi taholta homma laahaa eikä oma asemasi tunnu olevan paskankaan arvoinen tee itse päätös, herrajumala! Jätä se kusipää!
Jos hän jättää entisen elämänsä kaikkine velvoitteneen ja tekee perheensä elämää järkyttäviä päätöksiä takiasi niin olet itsekin uuden vastuun edessä. Minunko takia?

Itse uskon että varatut henkilöt ja heihin itsensä sitovat kumppanit ovat molemmat mitä epäkypsempiä ihmisiä tunne-elämältään. Kukaan hullu ei roiku varatussa ihmisessä montaa kuukautta jos ei oikeita toiveita paremmasta ole. Ja kuka hullu haluaa rikkoa perheen jossa on pieniä lapsia pelkän satunnaissuhteen takia. Mies/nainen joka ei osaa päättää ei ole valmis pysyvään parisuhteeseen kenenkään kanssa vaan toivoo saavansa kaiken mahdollisimman vähin vaurioin ja uhrauksin.

Todellisuudessa kenenkään mielen rakenne ei kestä jatkuvaa "kakkosena olemista". Jokainen tarvitsee hyväksytyksi tulemisen ja rakastettuna olemisen tunnetta. Ihminen joka uhraa itsensä kakkossuhteeseen väheksyy itseään, mutta ei myöskään ole valmis antamaan itseään kokonaan parisuhteeseen. Salasuhteen kestävyyden testihän on mitä yksinkertaisin: Minä vai hän, selkä seinää vasten.



Järkyttävintä on ollut lukea kommentteja joissa ikiaikainen pekko-aikamiespoika-asenne jyllää. Ihminen jolla on ihan oikeaa elämän- ja ihmissuhdekokemusta ei ajattele noin mutta... foorumi on vapaa.


 
se on fakta
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
 
Hepsis
Alkuperäinen kirjoittaja se on fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
No voi hyvä ihme, ei kai naisetkaan sentään säälistä anna!
 
fakta edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Hepsis:
Alkuperäinen kirjoittaja se on fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
No voi hyvä ihme, ei kai naisetkaan sentään säälistä anna!
Ei tarvii paljoo lirkutella kun naiset lakoo.
 
Hepsis
Alkuperäinen kirjoittaja fakta edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hepsis:
Alkuperäinen kirjoittaja se on fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
No voi hyvä ihme, ei kai naisetkaan sentään säälistä anna!
Ei tarvii paljoo lirkutella kun naiset lakoo.
Kirjotat täyttä potaskaa tai tunnet vain surkimusnaisia! Ei taatusti ole mitään epäkiihottavampaa kuin säälittävä mies.
 
Honeybunny
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:
Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...
...ja mies nauttii yhteisistä hetkistä monien muidenkin salarakkaiden kanssa. Siinä sitä onnea on. Moni salarakas kun aluksi kuvittelee olevansa se ainoa, ja vaimoa vain petetään! Kyllä on härskiä ja härskiintynyttä touhua silloin lakanoiden välissä peuhaaminenkin, vaikkakin vain hetkittäin.

Itseasiassa hänellä oli jo yksi salarakas silloin samaan aikaan, kun minä tulin kuvioihin ja pari sitä edellistä. Hän kertoi ihan suoraan. Tällä hetkellä olen ainoa sivusuhde, mutta eihän tulevasta tiedä, jos hän kyllästyy minuun! Tiedän täysin, mikä on homman nimi, enkä ota stressiä. Emme ole tosiaankaan naimisiin menossa.
 
salliako
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:
Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...
...ja mies nauttii yhteisistä hetkistä monien muidenkin salarakkaiden kanssa. Siinä sitä onnea on. Moni salarakas kun aluksi kuvittelee olevansa se ainoa, ja vaimoa vain petetään! Kyllä on härskiä ja härskiintynyttä touhua silloin lakanoiden välissä peuhaaminenkin, vaikkakin vain hetkittäin.

Itseasiassa hänellä oli jo yksi salarakas silloin samaan aikaan, kun minä tulin kuvioihin ja pari sitä edellistä. Hän kertoi ihan suoraan. Tällä hetkellä olen ainoa sivusuhde, mutta eihän tulevasta tiedä, jos hän kyllästyy minuun! Tiedän täysin, mikä on homman nimi, enkä ota stressiä. Emme ole tosiaankaan naimisiin menossa.
Luulet vaan, että olisit ainoa. Miehen "rehellisyys" on hämännyt sinut. On mairittelevaa olla muka se ainoa, ja sinä uskot! Kokemuksesta voin kertoa, että miehellä oli muutama pitkäaikainen salarakas, sitten satunnainen salarakas, jonka kait kuvittelit jääneen pois kuvioista, koska mies puhui edellisistä (sillä hetkellä edellisistä), ehkäpä edellisen kuukauden salarakkaasta, jota hän tapailee jatkossakin. Et kuitenkaan tiedä, mikä on homman nimi, mutta ainahan voi elää toivossa, ettei saa mitään tautia tai ole yhtäkkiä muusta syystä entinen.
 
Honeybunny
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:
Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...
...ja mies nauttii yhteisistä hetkistä monien muidenkin salarakkaiden kanssa. Siinä sitä onnea on. Moni salarakas kun aluksi kuvittelee olevansa se ainoa, ja vaimoa vain petetään! Kyllä on härskiä ja härskiintynyttä touhua silloin lakanoiden välissä peuhaaminenkin, vaikkakin vain hetkittäin.

Itseasiassa hänellä oli jo yksi salarakas silloin samaan aikaan, kun minä tulin kuvioihin ja pari sitä edellistä. Hän kertoi ihan suoraan. Tällä hetkellä olen ainoa sivusuhde, mutta eihän tulevasta tiedä, jos hän kyllästyy minuun! Tiedän täysin, mikä on homman nimi, enkä ota stressiä. Emme ole tosiaankaan naimisiin menossa.
Luulet vaan, että olisit ainoa. Miehen "rehellisyys" on hämännyt sinut. On mairittelevaa olla muka se ainoa, ja sinä uskot! Kokemuksesta voin kertoa, että miehellä oli muutama pitkäaikainen salarakas, sitten satunnainen salarakas, jonka kait kuvittelit jääneen pois kuvioista, koska mies puhui edellisistä (sillä hetkellä edellisistä), ehkäpä edellisen kuukauden salarakkaasta, jota hän tapailee jatkossakin. Et kuitenkaan tiedä, mikä on homman nimi, mutta ainahan voi elää toivossa, ettei saa mitään tautia tai ole yhtäkkiä muusta syystä entinen.
Hänellä siis oli tämä edellinen salarakas EDELLEEN kun minä tulin kuvioihin, eli tiesin, että hän käy toisenkin luona, sitä jatkui muutaman kuukauden. Voihan olla, että hänellä taas on joku "kolmonenkin" mutta kiirettä pitää, jos hän ehtii sellaista tehdä. Eroamme varmasti jonain päivänä, eihän mikään ole ikuista. Ehkä minä jätän hänet ensin?

Miksi sinua häiritsee elämäntapani? Oletko kateellinen ja katkera, että olen Onnellinen Toinen Nainen? Ottaako päähän, että minulla on viehättävä, terve ja intohimoinen mies koukussa? Haha haa...
 
salliako
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja salliako:
Alkuperäinen kirjoittaja Honeybunny:
Alkuperäinen kirjoittaja jormako?:
Yhteistä tulevaisuutta, mutta vain pillunsaannin takia.
Kun aloittaa salasuhteen, on heti tehtävä pelisäännöt selviksi. Minun salarakkaani ilmoitti heti kättelyssä, ettei jätä perhettään koskaan. Silti meillä menee hyvin, tai ehkä juuri sen vuoksi! En kuvittele turhia, nautin vain lyhyistäkin onnen hetkisä. Teemme yhdessä paljon muutakin kuin peuhaamme lakanoiden välissä...
...ja mies nauttii yhteisistä hetkistä monien muidenkin salarakkaiden kanssa. Siinä sitä onnea on. Moni salarakas kun aluksi kuvittelee olevansa se ainoa, ja vaimoa vain petetään! Kyllä on härskiä ja härskiintynyttä touhua silloin lakanoiden välissä peuhaaminenkin, vaikkakin vain hetkittäin.

Itseasiassa hänellä oli jo yksi salarakas silloin samaan aikaan, kun minä tulin kuvioihin ja pari sitä edellistä. Hän kertoi ihan suoraan. Tällä hetkellä olen ainoa sivusuhde, mutta eihän tulevasta tiedä, jos hän kyllästyy minuun! Tiedän täysin, mikä on homman nimi, enkä ota stressiä. Emme ole tosiaankaan naimisiin menossa.
Luulet vaan, että olisit ainoa. Miehen "rehellisyys" on hämännyt sinut. On mairittelevaa olla muka se ainoa, ja sinä uskot! Kokemuksesta voin kertoa, että miehellä oli muutama pitkäaikainen salarakas, sitten satunnainen salarakas, jonka kait kuvittelit jääneen pois kuvioista, koska mies puhui edellisistä (sillä hetkellä edellisistä), ehkäpä edellisen kuukauden salarakkaasta, jota hän tapailee jatkossakin. Et kuitenkaan tiedä, mikä on homman nimi, mutta ainahan voi elää toivossa, ettei saa mitään tautia tai ole yhtäkkiä muusta syystä entinen.
Hänellä siis oli tämä edellinen salarakas EDELLEEN kun minä tulin kuvioihin, eli tiesin, että hän käy toisenkin luona, sitä jatkui muutaman kuukauden. Voihan olla, että hänellä taas on joku "kolmonenkin" mutta kiirettä pitää, jos hän ehtii sellaista tehdä. Eroamme varmasti jonain päivänä, eihän mikään ole ikuista. Ehkä minä jätän hänet ensin?

Miksi sinua häiritsee elämäntapani? Oletko kateellinen ja katkera, että olen Onnellinen Toinen Nainen? Ottaako päähän, että minulla on viehättävä, terve ja intohimoinen mies koukussa? Haha haa...
Jospa puhun kokemuksesta! Toisena naisena on alkuun helppo kuvitella kaikenlaista hyvää ja onnellista, olla koukussa ... kunnes silmät aukenevat
 
Honeybunny
[/quote]Jospa puhun kokemuksesta! Toisena naisena on alkuun helppo kuvitella kaikenlaista hyvää ja onnellista, olla koukussa ... kunnes silmät aukenevat[/quote]

Tätä "alkua" on kestänyt pian kolme vuotta joten ehkä nyt silmäni ovat jo aika auki. Tässä vaiheessa viimeistään yleensä totuus paljastuu ns. oikeassakin parisuhteessa, siis siinä, että ollaan naimisiin menossa tai jo mentykin jne. Moni virallisessakin suhteessa elävä on jo tässä vaiheessa eronnut.

Emme ole mitään ikuista toisillemme luvanneet, joten jos suhde loppuu, se loppuu. Kyllästymiseen, pettämiseen, tunteiden hiipumiseen, muuttoon, paluuseen yksiavioiseksi, kuolemaan..? Se on elämää.
 
m.magdalena
Joskus asiat etenevät ja varattu mies alkaa tehdä ratkaisujaan...Jättääkin vaimonsa takiasi, pyrkii järjestelemään asiat lastensa kannalta mahdollisimman suotuisasti. Oletko kakkosnainen varautunut siihen kaikkeen?
Oletko valmis siihen että mies viekin aikaasi aiempaa enemmän, sotkee läsnäolollaan suunnitelmiasi, on mustasukkainen muista menoistasi. Mies jota aiemmin tapailit salaa ja intohomon täyttämin hetkin änkeääkin arkeesi ja sohvallesi. Moittii rahankäyttöäsi ja epäkäytännöllisyyttäsi. Tuo lapsesi elämääsi juuri kun olet päässyt omistasi "eroon".
Kestääkö suhde arjen paineet vai tarjoavatko kielletyt tapaamiset sittenkin enemmän??
 
salarakkaalleni
Alkuperäinen kirjoittaja m.magdalena:
Joskus asiat etenevät ja varattu mies alkaa tehdä ratkaisujaan...Jättääkin vaimonsa takiasi, pyrkii järjestelemään asiat lastensa kannalta mahdollisimman suotuisasti. Oletko kakkosnainen varautunut siihen kaikkeen?
Oletko valmis siihen että mies viekin aikaasi aiempaa enemmän, sotkee läsnäolollaan suunnitelmiasi, on mustasukkainen muista menoistasi. Mies jota aiemmin tapailit salaa ja intohomon täyttämin hetkin änkeääkin arkeesi ja sohvallesi. Moittii rahankäyttöäsi ja epäkäytännöllisyyttäsi. Tuo lapsesi elämääsi juuri kun olet päässyt omistasi "eroon".
Kestääkö suhde arjen paineet vai tarjoavatko kielletyt tapaamiset sittenkin enemmän??
E ole aikomustakaan edetä noin pitkälle. Vaikka en ole koskaan ajatellutkaan muuta vaihtoehtoa. Minua ei todellakaan kiinnosta miehen lapset??yök??Ja vielä kajoaisi mun menoihini. En missään tapauksessa?jos sitten ole oikein rikas??tai no? Tunnen jonkin verran tätä mun salarakasta. Millainen on luonteeltaan, mutta ikävystyisin varmaan jos pitäisi järjestää yhteistä pesää??kauhistus, en halua sellaista. Vain silloin kun minulle sopii tai kun järjestetään yhteistä tapaamista. Ei kiitos muuta!!
 
pettäjämiäs
E ole aikomustakaan edetä noin pitkälle. Vaikka en ole koskaan ajatellutkaan muuta vaihtoehtoa. Minua ei todellakaan kiinnosta miehen lapset??yök??Ja vielä kajoaisi mun menoihini. En missään tapauksessa?jos sitten ole oikein rikas??tai no? Tunnen jonkin verran tätä mun salarakasta. Millainen on luonteeltaan, mutta ikävystyisin varmaan jos pitäisi järjestää yhteistä pesää??kauhistus, en halua sellaista. Vain silloin kun minulle sopii tai kun järjestetään yhteistä tapaamista. Ei kiitos muuta!![/quote]

Toiset naiset ovat epävarmoja pelkureita ja sitoutumiskammoisia, jotka eivät pystyisi sitä miestä edes ottamaan itselleen vaikka se pettäjä sieltä tulisi. Riittää että saa kaivata ja tuntea itsensä halutuksi (ei siinä, hyviä panoja monesti ovat olleetkin). Minä olen päässyt niistä eroon vilauttamalla avioeron mahdollisuutta, niin nainen on halunnut "vähän ajatella" ;-) Ei silti, en tosissaan olisi halunnutkaan.
 
Vesimies -70
Alkuperäinen kirjoittaja kärsikööt:
Meillä mies menetti aloittaessaan suhteen toisen naisen kanssa raskaana ollessani lapsensa syntymän ja kaiken sen ihanan mitä olen itse saanut lapsemme kanssa kokea. Minulle selvisi kuukautta ennen laskettua-aikaa miehen salasuhde jolloin lemppasin hänet välittömästi ulos. Tuo toinen nainen oli myös naimisissa ja kerroin kaiken myös hänen miehelleen ja työnantajalleen, nainen menetti miehensä, lapsensa ja työpaikkansa. Kumpikin siis menetti kaiken ja suhteensa loppui käryn käytyä.


Mä en ymmärrä, miksi nainen työpaikkansa menetti. Eiköhän se liene jo laitonta? Vai oliko se kirkon tai seurakunnan virassa? Jos mulla olis mies ja pettäisin sitä, niin mun työnantajalla ei ainakaan olisi oikeutta eikä edes syytä pistää mua pihalle. Ei se mun työhöni mitenkään vaikuttaisi. Ja voittaisin takuulla oikeudessa jos noin olis tapahtunu, että mut pihalle olis laitettu tuollaisesta syystä. En kyllä pettäisi ikinä mieestäni, enkä hyväksy pettämistä ja hyvin yllälainattu nimimerkki annoit takaisin. Aivan oikein.
 
Vesimies -70
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään kaikki ok:
Tuo kakkonen oli töissä yrityksessämme joka sitten eromme myötä jäi minun omistukseeni.

Ahaa!! No nyt mä ymmärsin!! Mäkin kun ihmettelin tuota. Potkut mäkin kyllä olisin tuos tapaukses antanu. Kyllä sitä aina voi varmaan vedota tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin yksityisyritykses. Toki mun alalla kunnalla ei voi.
 
Henriikka-70
Mitä ihmettä jäätte roikkumaan liittoon miehen kanssa, joka pettää toistuvasti? Yhden kerran vielä voi hyväksyä, mutta jatkuva käynti vieraissa on kyllä erikoinen tapa arvostaa omaa puolisoa. Miksi tyydytte niin vähään, kun on hyviäkin miehiä olemassa?
 
Ei voi mitään
Ukkomiehissä kiinnostaa se levollisuus. Pussit tyhjtäänä tasaisin väliajoin vaimoon ja näin miehillä on aikaa rauhallisin ottein kehitellä sivusuhdetta. Salasuhteeseen mennään hitaasti ja nauttien ei hetken hurmasta. Tästä ne toiset naisest pitää erityisesti näissä ukkomiehissä. Ja ukkomiehet jotenkin sitten riehaantuu kun pääsevät muistelemaan poikamiespäiviään :) Tilanne on surkea, sillä miehet toimivat täysin hormooniensa vallassa. Heiltä ei voi vaatia uskollisuutta sillä sellaiseksi ei luonto heitä tarkoittanut. Ja tarkoittiko naistakaan...



Alkuperäinen kirjoittaja Hepsis:
Alkuperäinen kirjoittaja fakta edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hepsis:
Alkuperäinen kirjoittaja se on fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
No voi hyvä ihme, ei kai naisetkaan sentään säälistä anna!
Ei tarvii paljoo lirkutella kun naiset lakoo.
Kirjotat täyttä potaskaa tai tunnet vain surkimusnaisia! Ei taatusti ole mitään epäkiihottavampaa kuin säälittävä mies.
 
Paitaressu
Ukkomies, joka roikkuu kahden naisen välissä, on säälittävä tapaus. Vaimoon on sitoutunut, toiseen naiseen ihastunut. Ei osaa päättää, mitä tekee, tulee ajastaan hulluksi. Liian monta tällaista on olemassa..
 
syyllinen
Olen itse nyt tapaillut naimisissa olevaa miestä noin puolivuotta. En ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin vahvasti vielä. Vaikka mies ei pääse luokseni päivittäin ja emme joskus näe 6 viikkoonkaan, elän mielummin hänen kanssaan näin kun ilman häntä kokonaan. Olen myös miettiny kuinka itsekäs olen, jos laittaisin suhteen poikki, jäisi hänelle enemmän aikaa viettää vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa. Näin aijonkin tehdä, jos huomaan miehen vain kärsivän kanssani. Mutta onko se kuitenkaan sitten niin väärin haluta omaa onnellisuutta vaikka se toiselle tuskaa tuottaakin? Enkä tarkota kyseistä miestä, vaan hänen vaimoaan. Onko oma onni rikos?
 

Yhteistyössä