onko kenelläkään "toisella naisella" onnellisia kokemuksia varatuista miehistä?

  • Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti
lydia....
Alkuperäinen kirjoittaja syyllinen:
Mutta onko se kuitenkaan sitten niin väärin haluta omaa onnellisuutta vaikka se toiselle tuskaa tuottaakin? Enkä tarkota kyseistä miestä, vaan hänen vaimoaan. Onko oma onni rikos?

Minun mielestä on väärin. En itse pystyisi olemaan "onnellinen" jos tietäisin samalla tekeväni moraalisesti todella väärin. En ylipäätään edes pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei kunniota yhtään lastensä äitiä eikä silloin lapsiaankaan vaan hyppii jatkuvasti aidan yli vieraisiin.
Oma isäni harrasti näitä syrjähyppyjä ja voin sanoa, että lapsi ymmärtää enemmän kuin aikuiset osaa kuvitellakaan. Myös suhde isääni on näiden juttujen takia erittäin viileä myös nyt aikuisena.

Jotenkin tämä aika on muuttunut kummalliseksi. Sinkut naiset pitää täysin hyväksyttävänä varattujen miesten kanssa pelehtimisen ja puolustelee sitä sillä, että minun onni se on kaiken ydin, muut pitäkööt huolen itsestään. Nykyään moraali on kyllä niin katoava luonnonvara ettei hyvä tosi.
 
Kokomusta
Alkuperäinen kirjoittaja se on fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti-Elli:
Minkä takia täällä aina sanotaan, että jos varattu mies valittaa kotona olevan kamalaa, hän valehtelee (vain saadakseen seksiä).
Siksi koska miehet valehtelee kotona olevan kamalaa jotta saa halunsa tyydytettyä.
Tämä on aikamoinen kehäpäätelmä, sillä mielestäni kotona on ihan oikeasti varmaan kamalaa, jos ihminen ei saa tarpeitaan tyydytettyä siinä vakituisessa parisuhteessa. Tuskin siis tarvitsee valehdella, sillä jos kotona ei saa sitä mitä tarvitsee, kyllä silloin on varmaan ihan oikeita ongelmia.
 
oooooh
No kuule kokomusta: kotona mies voi saada kaikkea paitsi yhtä eli vierasta pillua. Vierasta haluavat ukkomiehet eivät kaikki ole puutteessa. Toki voivat valehdella olevansa, koska silloin ehkä lohkeaa helpommin. Nainen pienen ylemmyydentunnon vallassa on varsin antelias olento.
 
Aina vaan siis menee läpi
Ei kait kukaan aikuinen (nk. normaali) nainen lähde näihin vaimoni ei ymmärrä minua eikä meillä ole ollut seksiä vuosiin kun hän ei halua -juttuihin.

Voivathan olla kaupunki- tai maaseutulegendoja, mutta ihan itse asian kokeneilta naisilta on kuultu, että sivusuhde on loppunut kun seksiä pihtaava vaimo onkin yllättäen tullut raskaaksi. Vai olisiko ollut niin juonikas, että on tahallaan vietellyt kerran aviomiehensä aavistettuaan salasuhteen? Mokoma moraaliton sanonkomikä...

Mutta luulisi ettei mies olisi ollut niin vieteltävissä kun avioliiton ulkopuolinen nainen on se elämän suuri rakkaus. Puhumattakaan, että olisi moisen vuoksi "palannut" vihityn vaimonsa luokse. Ai niin mutta kun se on kuitenkin kunnian mies eikä voi jättää syntyvää lasta. Versioita myös sairaista, ulkomaalaisista tai muuten vaan suojeltavista aviovaimoista on pilvin pimein.
 
voi vaimoja
Alkuperäinen kirjoittaja Aina vaan siis menee läpi:
Ei kait kukaan aikuinen (nk. normaali) nainen lähde näihin vaimoni ei ymmärrä minua eikä meillä ole ollut seksiä vuosiin kun hän ei halua -juttuihin.

Voivathan olla kaupunki- tai maaseutulegendoja, mutta ihan itse asian kokeneilta naisilta on kuultu, että sivusuhde on loppunut kun seksiä pihtaava vaimo onkin yllättäen tullut raskaaksi. Vai olisiko ollut niin juonikas, että on tahallaan vietellyt kerran aviomiehensä aavistettuaan salasuhteen? Mokoma moraaliton sanonkomikä...

Mutta luulisi ettei mies olisi ollut niin vieteltävissä kun avioliiton ulkopuolinen nainen on se elämän suuri rakkaus. Puhumattakaan, että olisi moisen vuoksi "palannut" vihityn vaimonsa luokse. Ai niin mutta kun se on kuitenkin kunnian mies eikä voi jättää syntyvää lasta. Versioita myös sairaista, ulkomaalaisista tai muuten vaan suojeltavista aviovaimoista on pilvin pimein.

Kai se aviovaimo voi tulla raskaaksi jostakin muustakin miehestä kuin omastaan...? Eiköpä? ;)
 
Tätäpä juuri
mutta miksi tämä pettävä aviomies sitten kipin kapin lopettaa ulkopuolisen suhteen ja "palaa" vaimonsa luo? Kaipa hän itse tietää, onko ollut yhdynnässä vaimonsa kanssa ja siis ellei, eikö se olisi hyvä syy ottaa ero ja siirtyä päätoimisesti seurustelemaan rakastajattaren/elämänsä naisen kanssa? Onhan nykyisin niin hyvät testit ettei kenenkään tarvitse "vieraan miehen lasta" ryhtyä elättämään.
 
Kokomusta
Niin, jonkun mielestä siis kellään tai ainakaan useimmilla pettävillä aviomiehillä ei ole mitään ongelmia parisuhteessaan, vaan he aina valehtelevat että ongelmia olisi? Eli ne onkin ne kaikkein tyytyväisimmät aviomiehet jotka sitä vierasta naista kaipaavat? Juuh, ihan varmasti voitte näin uskoa, mutta ei kenellekään muulle ehkä kannata noita uskomuksia tyrkyttää. Totta kai aviomies voi naida vaimoaankin, mutta voihan se seksi olla tylsää, liian vähäistä tai huonoa vaikka siitä vaimostakin johtuen ja sen vuoksi tekee mieli vierasta. Eli ehkä se seksin määrä/ ei tyydytä ja se on ongelma.

Se on sitten kyllä taas kakkosnaisen ihan oma ongelma, jos jonkun varatun miehen lepertelyyn tai katteettomiin lupauksiin uskoo.En oikein usko, että kukaan itseään arvostava nainen tuollaiseen suhteeseen suostuu, ellei sitten ole kyse molemminpuolisesta seksisuhteesta, jolle ei mitään yhteistä tulevaisuutta aiotakaan rakentaa.
 
mehukas on aina mehukas
Jaa, omalla miehellänikin oli salasuhde jokunen vuosi sitten. Meillä on aina ollut vilkas seksielämä, koska olen lähes nymfo, eli haluan jatkuvasti. Mies sitten tähän ominaisuuteeni kyllästyi, ja ajatteli, että haluaa ihan toisenlaisen naisen. Sellaisen, jolle seksi ei ole tärkeää.

Rupesi suhteeseen vaatimattoman näköisen tissittömän ikisinkun kanssa, jolla on miehiset harrastukset ja puheet. Hyvin pian totesi että hups, tulihan tehtyä moka, tunnusti, pyyti anteeksi ja tuli takaisin kotiin.

Syitä on niin paljon kun suhteitakin. Mutta jos yhdessä on oltu jo parikymmentä vuotta, niin takuulla jossain vaiheessa toiselle tai molemmille tulee sellaisia ajatuksia, että millaistahan se olisi jonkun muun kanssa. Ja jos se salasuhteeseen ruvenneen salakumppani rupeaa tämän varatun kanssa suhteisiin, niin toki hänen pitää myös varautua siihen, että hän saattaa olla vain parisuhteen ulkopuolinen kokeilukappale, joka heitetään nurkkaan kokeilun jälkeen.
 
Oisko helpompi välttää...
on useimmiten onneton (lue: sitä kuuluisaa "huonoa seksiä") avioliitto, mutta miehen puheisiin uskova toinen nainen saa syyttää itseään kun on lähtenyt mukaan ja saakin huomata olevansa tilapäinen leikkikalu.

Eli mies pitäisi testata valheenpaljastimella, jotta tietää mahdollinen tuleva rakastajatar onko mies oikeasti onnettomassa avioliitossa vai patologinen huorapukki.
 
vinku ja vonku
Alkuperäinen kirjoittaja mehukas on aina mehukas:
Rupesi suhteeseen vaatimattoman näköisen tissittömän ikisinkun kanssa, jolla on miehiset harrastukset ja puheet.
Ehkäpä tuo (sinuun verrattuna?) vaatimattoman näköinen osasi tarjota muutakin kuin seksiä, vaikkapa henkisellä/älyllisellä jne puolella... Piristysruiske? Jos todellisuudessa olisit niin itsevarma omasta ihanuudestasi, niin sulla ei varmaan olisi tarvetta sanoa toisestakaan naisesta noin rumasti.

 
Maasai
Alkuperäinen kirjoittaja Oisko helpompi välttää...:
Eli mies pitäisi testata valheenpaljastimella, jotta tietää mahdollinen tuleva rakastajatar onko mies oikeasti onnettomassa avioliitossa vai patologinen huorapukki.
Minä luin miehen exän (silloin vielä vaimon) miehelle kirjoittamat kirjeet salaa kun mies yritti palata siihen taloon asumaan. Näistä sain vahvistuksen sille, että mies ei ole valehdellut minulle. Sain vahvistuksen muutamaan muuhunkin asiaan ja rakkauteni miestä kohtaan vain kasvoi. Mies ei sitten pystynyt jättämään minua ja nyt olemme asuneet avoliitossa useamman vuoden ja olemme edelleen hyvin rakastuneita.
 
edelleen rakastuneet
Kyllä vaan. Elämäni miehen kohtasin, oli naimisissa ja yksi lapsi. Ensin oli lomaromanssi vaan, mutta sitten vahingossa törmättiin vajaa vuosi sen jälkeen ja siitä asti onkin oltu sitten yhdessä! Tunteille ei kumpikaan voinut mitään. Useampi vuosi siis jo yhdessä;-) Niin ja mies siis erosi vaimostaan.
 
ymmärrys
Kyllä on.. Jos oikeat ihmiset löytävät toisensa on ihan sama millä nimikkeellä toisten silmissä on. Mies itse on paras ystäväni paras tukeni ja paras aikuis suhteeni. Näin ei ollut koskaan kun olin parisuhteessa tai naimisissa. Sori vaan naiset . Elämä on elettävä niin kuin se menee tuhlaamatta TOISEN ELÄMÄN moralisointiin elämäänsä.
 
Onhan se niinkin
aviossa olevan kanssa seurustelusta ja onko ollut onnellinen loppu -kokemuksia noin vapaasti mukaillen. Eli ne joilla on se rakkaus johtanut hyvään parisuhteeseen vastasivat kyllä, mikähän on ihan täsmävastaus. Ymmärrettävästi taas henkilöt, joille on tullut nk. paska leivän päälle eivät varmaan halua asiaa ja pettymystä ja pahaa mieltä muistella eivätkä niinkään vastaile.

Väärin se tietysti on, että ne joilla ei asiasta kokemusta ole puuttuvat koko keskusteluun. Kenties monella vaan on ystäviä, sukulaisia tms., joiden ikävistä kokemuksista haluaa kertoa.

No siksi näitä keskustelupalstoiksi kait kutsutaan kun tuntuisi, että yleensä täältä neuvoa kysyvät eivät kauheasti pahaksi pane vaikka juttu vähän polveilisikin. Jos siis ei häntä vastaan hyökätä enkä huomannut, että olisi. Palstatilaa kieltämättä säästyisi kun vastattaisiin kysymykseen juu tai ei.
 
Valkopesuaine
Tapailin kahden vuoden ajan naimisissa olevaa miestä. Tai oikeastaan seurustelimme, sillä rakkaudeksihan se muuttui, vaikka seksillä alkoi.

Se oli hyvin onnellista aikaa. Sain mieheltä tavattoman paljon. tunsin itseni lopultakin hyväksytyksi ja täydeksi elämässäni. Hänkin oli onnellinen. Elimme suurta seikkailua.

Jossain vaiheessa mies kuitenkin tutustui vielä uuteen naiseen, jonka kanssa alkoi kypsyä jotain. Minulla oli omassa elämässäni vaikeuksia, jotka heijastuivat suhteeseemme ja lopulta kävi niin että mies jätti minut ja otti tämän ns. kolmannen naisen ensin toiseksi ja sitten ihan ensimmäiseksi. Erosi vaimostaan ja nyt on uusissa naimisissa onnellisesti tämän minua seuranneen ihmisen kanssa.

Huonostihan minulle siis tässä lopulta kävi, mutta en minä niitä kahta onnen vuotta antaisi pois!!!!
 
mehukas on aina mehukas
Alkuperäinen kirjoittaja vinku ja vonku:
Alkuperäinen kirjoittaja mehukas on aina mehukas:
Rupesi suhteeseen vaatimattoman näköisen tissittömän ikisinkun kanssa, jolla on miehiset harrastukset ja puheet.
Ehkäpä tuo (sinuun verrattuna?) vaatimattoman näköinen osasi tarjota muutakin kuin seksiä, vaikkapa henkisellä/älyllisellä jne puolella... Piristysruiske? Jos todellisuudessa olisit niin itsevarma omasta ihanuudestasi, niin sulla ei varmaan olisi tarvetta sanoa toisestakaan naisesta noin rumasti.
Hehee, no ihan päinvastoin:) Hänen älyllisestä tasostaan voi toki olla montaa mieltä... Nainen, jolla useita varattuja miehiä peräjälkeen, jopa samaan aikaan. Tätä ei mies tietenkään tiennyt kun suhteeseen rupesi, luuli naista aivan erilaiseksi (eli se ulkonäkö petti=D). Suhteen jälkeen tuli ilmi monta miestä, joilla oli sutinat hänen kanssaan ollut samaan aikaan kun miehelläni. Kauhea pakko hänellä oli tulla raskaaksi jollekin heistä, mikä toteutuikin välittömästi erään toisen kanssa kun suhde mieheni kanssa loppui. Osanotto sen miehen vaimolle:/ Meille tuli onneksi tuliaisina vain tauti... Kyllä ne aivot on miehellä joskus siellä jalkojen välissä;)

Olen ihana omasta ja mieheni mielestä, ja tällä hetkellä erittäin onnellinen. Täytyy myöntää, että kyseisestä naisesta en edelleenkään osaa puhua kovin nätisti vaikka kiltti ihminen muuten olenkin. Tulee vain jotenkin aina mieleen ne jutut joita se teki/puhui/kirjoitti netissä silloin kun suhteili mieheni kanssa. Ja se pariviikkoinen lääkekuuri ja ne hitonmoiset kivut...
 
ainokainen
Varatuista miehistä minulla ei ole kokemusta, mutta sitä ihmettelen kovasti että miten kukaan järjissään oleva nainen ottaa takaisin tällaisen miehen!

Luulisi että on helpottavaa kun tällainen mies lähtee toisen naisen matkaan. Sehän on helppo tapa päästä tuollaisesta miehestä eroon. Ei tarvitse syyllisyyttä tuntea.

Mutta kun ei. Ei siitä paskamiehestä päästä näköjään eroon millään. Naiset ottavat näitä luusereita takaisin, tauteineen ja lehtolapsineen! Käsittämätöntä.
 
Voi elämän kevät
Alkuperäinen kirjoittaja vinku ja vonku:
Alkuperäinen kirjoittaja mehukas on aina mehukas:
Rupesi suhteeseen vaatimattoman näköisen tissittömän ikisinkun kanssa, jolla on miehiset harrastukset ja puheet.
Ehkäpä tuo (sinuun verrattuna?) vaatimattoman näköinen osasi tarjota muutakin kuin seksiä, vaikkapa henkisellä/älyllisellä jne puolella... Piristysruiske? Jos todellisuudessa olisit niin itsevarma omasta ihanuudestasi, niin sulla ei varmaan olisi tarvetta sanoa toisestakaan naisesta noin rumasti.
Ai kehuako hänen sitten pitäisi tätä toista naista? Minusta tuo ei ole vielä ollenkaan pahasti sanottu. =) Ei sillä, etteikö miehessäkin olisi ollut vikaa.

 
HerraVarjele
Miehenä luettuani ketjun joudun toteamaan, että olette te naiset hirveitä jakorasioita.

Suorastaan lutkia. Totta helvetissä jokainen mies uittaa munaansa jokaiseen katseenkestävään naiseen. Mutta luuletteko tällä puhkianalyysillanne nyt olevanne jotenkin fiksumpia?

NAINEN ON SE, JOKA ANTAA.

Minkä helvetin takia te menette pilluinenne sotkemaan toisten naisten elämät?
Mies (kokemusta on, avioliittoni aikana 10 vierasta naista ikäryhmissä 19-36v) eri pituisissa (seksi-) suhteissa.

Ei tulisi mieleenikään jättää vaimoani, joka on kaunis, fiksu ja seksikäs.
Silti on kiva vetää takaapäin viikseen jotain naikkosta hotellissa. Sehän on kuin huvipuistossa kävisi.

Miksi annatte käyttää itseänne?

Naisen saaminen on naurettavan helppoa - ja tilaisuus tekee varkaan. Se, mitä siitä naiselle jää, on lutkan maine ja revitty sydän.

Hölmöä.

P.S. Mulla on ollut aina kivaa näiden sivusuhteiden kanssa. Seksiä on harrastettu lähes uupumiseen asti
 
nämähän tiedetään
^
Olipas harvinaisen idioottimainen kirjoitus. Toivottavasti vaimonsa tajuaa heittää pihalle moisen oksennuspussin.
Eiköhän siellä vain joku petetty vaimo kiukuttele ja kirjoittele muka "miehenä" kun oma mies on käynyt katsastamassa vieraita laitumia. Kun itse unohti sulkea veräjän niin on nyt vihainen "vihreämmälle ruoholle".
 
Viimeksi muokattu:
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja nämähän tiedetään;11396992:
Eiköhän siellä vain joku petetty vaimo kiukuttele ja kirjoittele muka "miehenä" kun oma mies on käynyt katsastamassa vieraita laitumia. Kun itse unohti sulkea veräjän niin on nyt vihainen "vihreämmälle ruoholle".

No muistathan ,että tämä voi sattua myös sinulle, joka kokemuksen karvaalla kurkkuäänellä huutelet jaloja elämisen malleja muille.
naiset osaa myös käyttää miehiä joten et voi tietää vaikka sinulle on ehkä annettu ymmärtää ja ymmäretty antaa, onko sinun kikkelillesi naurettu ja panokokemustasi vähätelty, kenties kikkelin kokoasi myös...ja miten sinua onkaan käytetty, olet kenties tyhmyyden puuskassasi aliarvioinut naisen, joka osaa olla suunnitelmallinen ja juuri niin umpikierokin sillepäälle sattuessaan, joten tsot tsop ukkoseni ja soukempaa suuta.

nim.kaiken ikäisiä miehiä aikoinaan käyttänyt ja asiasta viisastunut nainen.
 
Sivusuu
En jaksanut lukea koko ketjua, aloitin tuolta alusta ja olin saada hepulin kun alkoi naurattaa tuon yhden ONNELLISEN kirjoitus. Siis oli seurusteltu salaa monta vuotta, mutta mies ei vaan uskaltanut tai halunnut jättää perhettään, mutta kas kummaa, sitten tapahtuikin onnenpotku (niin kirjoittaja sitä nimitti): vaimo löysikin salarakkaan ja MIES HEITTI TÄMÄN PELLOLLE!

Ajatella! Olipa suoraselkäinen mies, eikö vaan?

Hmm. Miksei mies kertonut reilusti vaimolleen omasta salarakkaastaan jo aikoja sitten ja antanut silloin vaimon heittää itseään pellolle?

Tai miksei mies heittänyt itse itseään pellolle?

Tämä mieskö ihan oikeasti katsoi olevansa oikeutettu heittämään vaimonsa pihalle???? Missä moista oikeusoppia on opetettu?

Siis kiva kiva. Saatiin syyllinen! Oma syyllisyys meni mukavasti peittoon ja hups, nyt on kaikki hyvin.

En ikinä usko tuonkaan jutun olevan noin yksioikoinen. Parisuhde, jossa toinen osapuoli monen vuoden ajan pettää toista, ei ole kunnossa. Tavalla tai toisella asia on heijastunut yhteiseen elämään. Vaimon on täytynyt olla onneton. Ja sitten, kun hän viimein on etsinyt itselleen omaa onneaan, tehdäänkin hänestä vielä syyllinen.

Ja tämä on se tavallinen tarina, nähty ja kuultu maailman sivu. Tokihan miehellä nyt on oikeus loukkaantua, jos häntä petetään, vaikka nyt itse olisikin tehnyt saman satakertaisesti ja kohdellut toista muutenkin veemäisesti. Ja tokihan siellä aina on se toinen nainen antamassa ymmärrystä ja jakamassa muutakin namia. Miesparka kun on niin onnettomassa jamassa.

En usko tuonkaan naisen vakuutteluihin onnellisuudestaan. Mies on petkuttajatyyppiä ja sellaisena pysyy. Surullinen tarina aikuisista ja lapsista. Hyvää yötä.
 

Yhteistyössä