onko kenelläkään haaveammatti vähän "vaatimattomampi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .Z.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

.Z.

Vieras
yleensä kun kysellään niitä haaveammatteja niin ne on näitä lentoemäntiä,ym hyväpalkkasia...

mutta haaveileeko kukaan mistään vaatimattomammasta? =) jos,niin mistä ja oletko sillä alallla?

mä haluisin kaupan kassalle töhin! :D mutta jotenki ei sitten oo tullu opiskeltua alalle ku tuntuu että se on kaikkien sellasen "halveksuma" ammatti :/
mutta musta ois niin kiva olla kaupan kassalla tai sitten jossain pienessä liikkeessä töissä,esim urheiluliikkeess myyjänä =) mut nää on tallasia joihin kaikki aina vastaa nauraen ja vihjailee että "kyllä susta muuhunkin olis" :/

Alkuperäinen kirjoittaja .Z.:
yleensä kun kysellään niitä haaveammatteja niin ne on näitä lentoemäntiä,ym hyväpalkkasia...

mutta haaveileeko kukaan mistään vaatimattomammasta? =) jos,niin mistä ja oletko sillä alallla?

mä haluisin kaupan kassalle töhin! :D mutta jotenki ei sitten oo tullu opiskeltua alalle ku tuntuu että se on kaikkien sellasen "halveksuma" ammatti :/
mutta musta ois niin kiva olla kaupan kassalla tai sitten jossain pienessä liikkeessä töissä,esim urheiluliikkeess myyjänä =) mut nää on tallasia joihin kaikki aina vastaa nauraen ja vihjailee että "kyllä susta muuhunkin olis" :/

Kaks haaveammattia oli muksuna - kukkakaupan myyjä tai ope. No tuli ope. :)

Lentoemäntä? Siis ahtaanpaikantarjoilija? Ei todellakaan mikään unelma-ammatti! Ne pimatsut, jotka kuvittelee että se on maailmanmatkailua komeiden kapteenien ja stuerttien kanssa, eivät tiedä kyllä mistään mitään.

Siitä vaan kaupan kassalle tai muuhun kaupantekoon, jos siltä tuntuu!

Mulla ei edes taida olla haaveammattia, ei ainakaan tällä hetkellä.
Nyt on toinen vko menossa uudessa työpaikassa kehitysvammaisten aikuisten parissa ja alkaa tuntua kivalta tämä pesti, alkuun emmin, mutta enpä tiedä missä muussa hommassa saisi noin paljon tehdä ihan normaaleita ja kivoja juttuja (kaupungilla/kirjastossa käynnit, karaoken vetäminen, jumpat, leipominen..) niin että siitä maksetaan palkkaa. :D

Mä opiskelen toista vuotta suurtalouskokiksi ja siinä on kyllä mulle mieluinen ala. Opiskelujen ohessa olen baarissa osa-aikaisesti töissä ja pidän siitä työstä.

Ei ole vaatimaton, balettitanssijan ammatista haaveilen lapsena ja edelleen.Ei vaan koskaan tullut kysyttyä pääseekö tunnille... en kai tiennyt että lapsille sellaisia tunteja onkaan.

Mulla on akateeminen tutkinto ja olen töissä sairaalassa mutta ihan oikeasti ja salaisesti kenenkään tietämättä haluaisin olla lahjatavaraliikkeen myyjä. Älkää kertoko kenellekkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja .Z.:

Miksi et mee kaupan kassalle töihin? Ei siihen tarvi opiskella mitään. Iloinen ja reipas persoona riittää!!
=)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mun haaveammatti olisi se, että pistäisin miehen kanssa pystyyn eläinhoitolan loukkaantuneille luonnonelukoille. Ja vieläpä mielellään vaikka tuonne Afrikansavanneille...
Haaveksi taitaa jäädä... :D

vaatimatonta :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mun haaveammatti olisi se, että pistäisin miehen kanssa pystyyn eläinhoitolan loukkaantuneille luonnonelukoille. Ja vieläpä mielellään vaikka tuonne Afrikansavanneille...
Haaveksi taitaa jäädä... :D

vaatimatonta :D

No ei sillä rahaa tee, mutta joo, ei ehkä muuten kovin vaatimatonta... :D

Yhteistyössä