Onko kenelläkään juoksumattoa? Tuleeko käytettyä vai onko humpuukia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Itse kaipaisin vähän vaihtelua tähän yksitoikkoiseen liikuntaani, joka koostuu lähinnä rattailla tehdyistä lenkeistä.
Mies reissutöissä ja tuota kuopusta on lenkeille vielä otettava mukaan ja yksin en pääse jumppiin yms.
Selailin tuota hobby hallin esitettä ja siinä olevaa juoksumattoa, mikä lyhyt ja pieneen säilytystilaan menevä. Tekeeköhän sillä mitään?
Onko kenelläkään kokemusta juoksumatosta yleensä? Minulta löytyy kuntopyörä, mutta kylläpä se tuolla nurkassa vaan pölyyntyy :ashamed:

Hei

Meillä on anttilasta ostettu juoksumatto.
Ostettiin pari vuotta sitten, laitettiin olohuoneeseen. Siinä on semmonen elektroninen näyttö, joka näyttää matkan jonka on mennyt ja kalorien kulutuksen jne.

Muutaman kerran sen kanssa juoksin. Sitten se jäi. Mies ei viitsinyt käyttää kuin kerran ja nyt se on varastossa ollut jo kauan.
Mies kiukutteli, että tommonen piti sitten saada ja nyt se on sitten varaston nurkassa tilaa viemässä.
Ajattelin laittaa sen keväällä kasaan ja jos kaikki elektroniset osat toimii pitkän säiltyksen jälkeen niin myyn muutamalla kympillä pois tilaa viemästä jollekin joka haluaa sellaisen nurkkiinsa pölyttymään.

Ehkä jotkut pitää siitä, mutta itse en pitänyt.
Mutta kokeile jos vaikka tykkäisit.
Mutta ihan kokemuksesta sanon, että kannattaa ostaa jostain käytetty ja jos vielä muutaman kuukauden kuluttua jaksat sitä käyttää niin osta sitten uusi.

Mun mies juoksee sillä päivittäin 45min ajan, on laihtunut 10kiloa marraskuusta ihan tuon ansiosta. Lapset juoksevat kans, jopa 1.8v tepsuttelee siinä innoissaan. Mä kans käytän sitä kävellen puolkilsaa silloin, toisen tällöin, kerryttäen kilometrejä huomaamatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Hei

Meillä on anttilasta ostettu juoksumatto.
Ostettiin pari vuotta sitten, laitettiin olohuoneeseen. Siinä on semmonen elektroninen näyttö, joka näyttää matkan jonka on mennyt ja kalorien kulutuksen jne.

Muutaman kerran sen kanssa juoksin. Sitten se jäi. Mies ei viitsinyt käyttää kuin kerran ja nyt se on varastossa ollut jo kauan.
Mies kiukutteli, että tommonen piti sitten saada ja nyt se on sitten varaston nurkassa tilaa viemässä.
Ajattelin laittaa sen keväällä kasaan ja jos kaikki elektroniset osat toimii pitkän säiltyksen jälkeen niin myyn muutamalla kympillä pois tilaa viemästä jollekin joka haluaa sellaisen nurkkiinsa pölyttymään.

Ehkä jotkut pitää siitä, mutta itse en pitänyt.
Mutta kokeile jos vaikka tykkäisit.
Mutta ihan kokemuksesta sanon, että kannattaa ostaa jostain käytetty ja jos vielä muutaman kuukauden kuluttua jaksat sitä käyttää niin osta sitten uusi.

Minkä levyinen matto on?
Mahtuuko hyvin juoksemaan,siis että jalat ei joudu sumpussa olemaan?
Olisitko jo kiinnostunut myymään?

Osta sitten kunnon matto, älä sellaista, missä sitä hihnaa pitää jaloilla työntää jotta se liikkuisi...

Kokemusta ei ole, mutta toi Äijä on sellaista himoinnut, kai se kiva on jos tykkää sisällä juosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Eik se vie jumalattoman tilan ja tulee tuskahiki kon sisällä karaa...? :o

meillä sen saa kasaan ja nostettua *seinälle*, mut toi on päivittäin käytössä useammalla, ni ei ole tarvis pistää kasaan. mitä toi *on sisällä karaa* tarkoittaa? Laite on siitä hyvä, että voi kävellä/juosta tehokkaasti ja kuitenkin on läsnä kotona (pienet lapset/vuorotyöläisiä perheessä) sekä liukkailla keleillä aivan ehdoton jos aikoo hikilenkkiä tehdä. Lisäks samalla voi katsoa vaikka telkkaria jos nii haluaa :D

kuka haluaa olohuoneeseen sen kauhean hienhajun joka siitä seuraa :x Mulla tekee tiukkaa jo miehen treenivaatteiden hajua sietää kun se tulee lenkiltä. Saati sitte että se olohuoneessa höyryäisi.
jos on ylimääräinen huone niin ehkä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
kuka haluaa olohuoneeseen sen kauhean hienhajun joka siitä seuraa :x Mulla tekee tiukkaa jo miehen treenivaatteiden hajua sietää kun se tulee lenkiltä. Saati sitte että se olohuoneessa höyryäisi.
jos on ylimääräinen huone niin ehkä sitten.

tripledry on tehokas :) ja tuulettaa voi myös..

Ai onko se joku hajunpoistaja :o No vaikka olis mitä tuulettimia niin en kyllä halua juoksumattoa olohuoneeseen (no eipä se olekaan varmaa tän ketjun tarkoitus siitä keskustella :laugh: ) Ne on rumia ja meluisia ja...hajuhaitta. Ei varmaa tarpeeksi tuuleta tuokaan :D

Mun mies juoksee autotallissa juoksumatolla jos on pääkallokelit tai niin kovat pakkaset ettei voi ulkona juosta kun on kilpaurheilija lenkille on päästävä. Sillä on matkatelkkari ja videot ja kattoo samalla filmiä.

PHOENIX onko sulla crosstrainer ja millanen jos on??

PHOENIX onko sulla crosstrainer ja millanen jos on??[/quote]

Mä olisin kanssa utelias tietämään, minkä merkkinen ja mistä hankittu? Onko jollain kokemusta TV-Shopissa myytävästä, siitä musta-hopeasta Crosstrainerista, olikohan se siellä Orbitrekin nimellä? Onko ollut kestävä ja toimiva peli?

Sorry ap:lle kun hiukan poikkeaan aiheesta, mutta kuntoilulaite tuokin...
:whistle:

Kiitti vastauksista. Mistä tietää, että on kunnollinen? Tuollaista katsoin mikä tuolla Hobbarilla. Kohdassa urheilu ja sieltä (en saa suoraan linkitettyä) http://www.hobbyhall.fi/. Jos joku fiksumpi ehtisi kurkata ja katsoa tekeekö tuolla mitään?
Ja tosiaan ulkonahan juoksisin mielellään, mutta kuten alussa sanoin tuo 1 v kuopus ei vielä juokse ja rattaiden kanssa se on vähän sellaista kun ei ole varsinaisia juoksurattaita.

Yhteistyössä