V
Venakko Milanna
Vieras
Vai matkustanko mä liika taksissa? Mun puh nro jo kolmella taksikuskilla, eilen taas yks soitti jo eri numerosta sen takia mä vastasin se kysyi missä olen ja mä sanoin että töissä, sitten se kysyi että tarvinko mä kyydin kotiin, mä sanoin että en usko, se sanoi taas ettei maksaa mitään, mä taas sanoin että en tiedä katotaan. Kun mun mies tuli hakemaan mua se kertoi että joku taksi oli ulkona 10min ja se sama numero soitti mulle taas monta kerta just silloin. Siis ajattelevatko ne minusta että olen joku helppo jos töissä olen siellä vai, kun mä soitan yleensä taksin töistä pois kun tarvi päästä. Niin ja puh, nro annan kun en tiedä mitä tässä tilanneessa voi vielä tehdä, tiedän vaan etten vasta kuitenkaan. Mä myös aloitin sanomaan kaikille taksikuskille ositenkin väärä, kun kerran yks kysyi mun nro noin pari vuotta sitten, sitten vielä sen jälkeen taksi pervo kuskeja mua kehuneet että ymmärsin sanoa väärä osoite nyt kaikille. Toi ei ole provosoiva aloitus vaan mä ihmettelen siitä vieläkin että töihin oikeasti sinne otetaan ketä vaan ja on kiva olla taksissa:headwall: