Onko kenelle käynyt samoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Vai matkustanko mä liika taksissa? Mun puh nro jo kolmella taksikuskilla, eilen taas yks soitti jo eri numerosta sen takia mä vastasin se kysyi missä olen ja mä sanoin että töissä, sitten se kysyi että tarvinko mä kyydin kotiin, mä sanoin että en usko, se sanoi taas ettei maksaa mitään, mä taas sanoin että en tiedä katotaan. Kun mun mies tuli hakemaan mua se kertoi että joku taksi oli ulkona 10min ja se sama numero soitti mulle taas monta kerta just silloin. Siis ajattelevatko ne minusta että olen joku helppo jos töissä olen siellä vai, kun mä soitan yleensä taksin töistä pois kun tarvi päästä. Niin ja puh, nro annan kun en tiedä mitä tässä tilanneessa voi vielä tehdä, tiedän vaan etten vasta kuitenkaan. Mä myös aloitin sanomaan kaikille taksikuskille ositenkin väärä, kun kerran yks kysyi mun nro noin pari vuotta sitten, sitten vielä sen jälkeen taksi pervo kuskeja mua kehuneet että ymmärsin sanoa väärä osoite nyt kaikille. Toi ei ole provosoiva aloitus vaan mä ihmettelen siitä vieläkin että töihin oikeasti sinne otetaan ketä vaan ja on kiva olla taksissa:headwall:

Hui, älä mene semmosten taksien kyytiin, jotka soittaa sulle ja lupaa ilmaset kyydit. Epäilyttävää! Mä en ainakaan uskaltaisi mennä, mua pelottaisi että se äijä kävis kimppuun.

On noita ällökuskeja tullut ajan kanssa vastaan.. Eräskin sano et kyytii ei maksa mitään mut hän vois tulla mun luokse... Mä olin ihan et "Siis mitä?". Maksoin kuitenkin ja sanoin että mulla on ukko kotona vaikka niihin aikoihin sinkku olinkin.. Äijä kyseli vielä että missä kohtaa mun parveke niinku sijaitsee.. Valehtelin naapurin parvekkeen :D

En nyt keksi muuta syytä, kuin että ehkä näytät jossain määrin "ammattilaiselta". Kirjoitustavasti päätellen et ole suomalinen, ja nimimerkkisi viittaa venäjälle, joten veikkaisin että pukeutumisesi on liian venäläistä suomalaiseen kulttuuriin. Onko sinulla tapana pukeutua yli-lyhyisiin hameisiin yhdistettynä ylipolven saapikkaisiin.Venäläisillä naisilla on monesti vähän huor*maisia vaatteita suomalaisesta näkökulmasta, joten kannattaa vetää vähän peittävämpää päälle, niin saat kulkea rauhassa.

On noita ällökuskeja tullut ajan kanssa vastaan.. Eräskin sano et kyytii ei maksa mitään mut hän vois tulla mun luokse... Mä olin ihan et "Siis mitä?". Maksoin kuitenkin ja sanoin että mulla on ukko kotona vaikka niihin aikoihin sinkku olinkin.. Äijä kyseli vielä että missä kohtaa mun parveke niinku sijaitsee.. Valehtelin naapurin parvekkeen :D

mulla kans kerran että haluanko mä koskea hänen juttu, mä kun olen niin viehettävää:x

mä kyllä taidan lopetta ajaminen taksilla se ei mulle sovi:D

En nyt keksi muuta syytä, kuin että ehkä näytät jossain määrin "ammattilaiselta". Kirjoitustavasti päätellen et ole suomalinen, ja nimimerkkisi viittaa venäjälle, joten veikkaisin että pukeutumisesi on liian venäläistä suomalaiseen kulttuuriin. Onko sinulla tapana pukeutua yli-lyhyisiin hameisiin yhdistettynä ylipolven saapikkaisiin.Venäläisillä naisilla on monesti vähän huor*maisia vaatteita suomalaisesta näkökulmasta, joten kannattaa vetää vähän peittävämpää päälle, niin saat kulkea rauhassa.

ihan tavallisesti pukeudun ehkä, en tiedä

[QUOTE="outoa";22319147]No sitten sulla on kyllä ollut mukana tosi huonoa tuuria. Itse käytän taksia varsin usein, enkä kyllä ole tuollaisiin pervoihin törmännyt.[/QUOTE]

ja mä törmän aika usein tai todella, jos se ei puhuu mitään niin sitten se katso mua alas ja ylös että ahdistaa istua taksissa ja vielä maksaa ahdistuksesta, on mulla ainakin töihin melkein aina sappaat, mut yläosaa nyt enemmän klassista

Vai matkustanko mä liika taksissa? Mun puh nro jo kolmella taksikuskilla, eilen taas yks soitti jo eri numerosta sen takia mä vastasin se kysyi missä olen ja mä sanoin että töissä, sitten se kysyi että tarvinko mä kyydin kotiin, mä sanoin että en usko, se sanoi taas ettei maksaa mitään, mä taas sanoin että en tiedä katotaan. Kun mun mies tuli hakemaan mua se kertoi että joku taksi oli ulkona 10min ja se sama numero soitti mulle taas monta kerta just silloin. Siis ajattelevatko ne minusta että olen joku helppo jos töissä olen siellä vai, kun mä soitan yleensä taksin töistä pois kun tarvi päästä. Niin ja puh, nro annan kun en tiedä mitä tässä tilanneessa voi vielä tehdä, tiedän vaan etten vasta kuitenkaan. Mä myös aloitin sanomaan kaikille taksikuskille ositenkin väärä, kun kerran yks kysyi mun nro noin pari vuotta sitten, sitten vielä sen jälkeen taksi pervo kuskeja mua kehuneet että ymmärsin sanoa väärä osoite nyt kaikille. Toi ei ole provosoiva aloitus vaan mä ihmettelen siitä vieläkin että töihin oikeasti sinne otetaan ketä vaan ja on kiva olla taksissa:headwall:

Yleensä on niin päin, että asiakas ottaa taksikuskin numeron tai käyntikortin eikä toisin päin, asiakasha itse tietää milloin kyytiä tarvitsee eikä kukaan muu, erikoista toimintaa sinulta. Varmasti kuskit toimintasi vuoksi luulleet että olet kiinnostunut heistä.

Mitä hourailet. Tottahan taksikuskit tietäävät mitä hän tekee ammatikseen kun kuskaavat häntä lähes päivittäin strippiklubilta kotiin...

Mulla oli vähän samanlaista silloin kun olin tanssijana töissä. Siitä on jo kymmenen vuotta. Poket myös soitteli vapaailtoina. Ja taksista maksoin harvoin - älkääkä luulko että maksoin jotenkin muuten kuin rahalla! En maksanut mitenkään. Mitä lie kiksejä kuskit sai mun ja muiden tanssijoiden kuskaamisesta. Hiukan ällöttää nyt, silloin pidin hupina.

On mua joskus ehtinyt taksikuski pyytää ulos, kun olen ajanut Erottajalta pääpostiin kuskaten jotain työnantajan paketteja, joilla oli kiire. Eli osaa ne olla nopeita. En lähtenyt, enkä antanut numeroani.

Ja siis miehiähän ne kuskit vaan on, eli jos nainen antaa heille numeron niin soittavat (aina kun vaimon silmä välttää) kunnes tulee selväksi, että piparia ei tipu.

[QUOTE="Esmeralda";22319300]Mulla oli vähän samanlaista silloin kun olin tanssijana töissä. Siitä on jo kymmenen vuotta. Poket myös soitteli vapaailtoina. Ja taksista maksoin harvoin - älkääkä luulko että maksoin jotenkin muuten kuin rahalla! En maksanut mitenkään. Mitä lie kiksejä kuskit sai mun ja muiden tanssijoiden kuskaamisesta. Hiukan ällöttää nyt, silloin pidin hupina.[/QUOTE]

missä kaupungissa olit=)

[QUOTE="Esmeralda";22319412]Ja siis miehiähän ne kuskit vaan on, eli jos nainen antaa heille numeron niin soittavat (aina kun vaimon silmä välttää) kunnes tulee selväksi, että piparia ei tipu.[/QUOTE]

Helppoja :)

Yhteistyössä