Onko kenenkään lapsella tätä sänkyä? (Ikea)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ollut jo 5 vuotta käytössä. Hyvin kestänyt, ei nitise ja natise. Nyt koululaisella siinä runkopatja joten menee vielä pitkään! Hyvä hintalaatusuhde.

[QUOTE="erkka";24035508]joskushan oli lapsen pää jääny noitten pinnojen väliin ja oli kuollu...[/QUOTE]

Ei se lapsi kylläkään kuollut ja tuotetta on sen jälkeen muokattu, eihän sitä muuten saisi ollenkaan myydä. Tuo oli pitkään pois Ikean listoilta kokonaan.

Ei ole kokemusta tuosta lastensängystä, mutta se iso sohvasänky joka aiemmin oli myynnissä oli tosi hyvä.

[QUOTE="vieras";24035545]Meillä ollut jo 5 vuotta käytössä. Hyvin kestänyt, ei nitise ja natise. Nyt koululaisella siinä runkopatja joten menee vielä pitkään! Hyvä hintalaatusuhde.[/QUOTE]

Ai siihen saa mahdutettua runkopatjankin, hyvä hyvä. Käydään vielä Ikeassa testailemassa tuota, mutta ostan sen vasta syksyllä. Tyttö mahtuu vielä oikein hyvin pinniksessä nukkumaan, kun toinen laitakin on poissa. :)

[QUOTE="erkka";24035508]joskushan oli lapsen pää jääny noitten pinnojen väliin ja oli kuollu...[/QUOTE]

Pää ei jäänyt pinnojen väliin vaan seinän ja päädyn, sänky oli siis varomattomasti aseteltu huoneeseen. Lapsi oli kurottanut tippunutta unileluaan ja jäänyt sitten kaulasta kiinni sängynpäädyn yli, pää seinää vasten kiilautuneena ja kuristunut kuoliaaksi. Tapahtui Briteissä.
Vikahan ei ollut sängyn itsessään, olisi voinut olla mikä tahansa sänky kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24035566:
Toihan on hyvä kun ei tarvitse miettiä mitkä verhot tuon sängyn kanssa käy kun yhdenmukaista sisustusta voi jatkaa asentamalla pelkät kalterit lapsen huoneen ikkunaan.
:D

Nimenomaan, sopii sisustukseen oivallisesti.:vampire:

Onko tuosta olemassa erikseen "ei jatkettava" versio? Me saatiin naapurista sellainen ja on aikalailla samannäköinen. Tuli meille siis käytettynä ja on välissä purettu ja kasattu eikä vieläkään natise. Ja tyttö on onnellinen prinsessasängystä :) Ei tosin ole meillä ollut vielä pitkään mutta toistaiseksi ei valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;24035937:
Mä haaveilen tuosta valkoisena meidän tytölle. Ois kyllä niin prinsessa :)

Niin siis valkoinen on meidänkin peti. Vielä pitäisi viritellä katosta roikkumaan se semmonen verhohässäkkä niin olisi prinsessaunelma täydellinen ;)

PS. Siinä sängyssä näkee kuulemma vaan prinsessa- ja pikkuponiunia ;)

Meillä ollut käytössä valkoinen versio (lähdin hakemaan mustaa, mutta olivat loppu) nyt kohta kolme vuotta. Ei nitise, eikä natise ja tyttö on tykännyt prinsessasängystään :)

Meillä on 2 noita valkoisena.

Toinen on ollu jo 5 vuotta, toinen n. 3.
Ei nitise tai natise, olen itekin nukkunut ja hyvin pelittää.

Ja kun siitä hommasta täällä aikanaan kohuttiin, niin mä olen oikein mitannut: pinnojen väli on sama kuin meidän pienimmän pinnasängyssä. Että aika fakiiri saa olla jos meinaa pään saada sinne väliin :xmas:

Yhteistyössä