Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miun piti jo tarkistaa välimatka, et mihin korpeen siä muutat:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kotkalainen:Kiva paikka tää on asuatervetuoo vaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jees:minnes päin Kotkaa muutatte?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sieltä Kotkasta taitaa tulla paljon porvoolaisia jotka tykkää banaaneista...
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn::wave:
Täällä on oikein leppoisaa. Tarvittavat palvelut mutta maaseutu aukeaa pian kaupungin laidalta.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn::wave:
Täällä on oikein leppoisaa. Tarvittavat palvelut mutta maaseutu aukeaa pian kaupungin laidalta.
tuota juuri tahommekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:minä tykkään kotikaupungistäni enkä tule ikinä muuttamaan pois...
meri,maaseutua, sopiva keskusta, vielä järkevä matka hesaan, ikeaan...toimivat yleiset kulkuneuvot... en tiedä onko muissa kaupungeissa, mutta täällä pääsee rattaiden kanssa aikuinen ja rattaissa /vaunuissa oleva lapsi ilmaisksi ja siinä mukana alle 7-v lapsi...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ...:minä tykkään kotikaupungistäni enkä tule ikinä muuttamaan pois...
meri,maaseutua, sopiva keskusta, vielä järkevä matka hesaan, ikeaan...toimivat yleiset kulkuneuvot... en tiedä onko muissa kaupungeissa, mutta täällä pääsee rattaiden kanssa aikuinen ja rattaissa /vaunuissa oleva lapsi ilmaisksi ja siinä mukana alle 7-v lapsi...
Pääsee muuallakin. Mutta eikö Kotkassa ole yömaksu busseissa jo 23 jälkeen? Sitä ei ole ihan jokapaikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ...:minä tykkään kotikaupungistäni enkä tule ikinä muuttamaan pois...
Pääsee muuallakin. Mutta eikö Kotkassa ole yömaksu busseissa jo 23 jälkeen? Sitä ei ole ihan jokapaikassa.