onko ketään kotkassa asuvia paikalla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dolly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
:wave:

Täällä on oikein leppoisaa. Tarvittavat palvelut mutta maaseutu aukeaa pian kaupungin laidalta.

tuota juuri tahommekin :)

minä tykkään kotikaupungistäni enkä tule ikinä muuttamaan pois...
meri,maaseutua, sopiva keskusta, vielä järkevä matka hesaan, ikeaan... :) toimivat yleiset kulkuneuvot... en tiedä onko muissa kaupungeissa, mutta täällä pääsee rattaiden kanssa aikuinen ja rattaissa /vaunuissa oleva lapsi ilmaisksi ja siinä mukana alle 7-v lapsi...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
meri,maaseutua, sopiva keskusta, vielä järkevä matka hesaan, ikeaan... :) toimivat yleiset kulkuneuvot... en tiedä onko muissa kaupungeissa, mutta täällä pääsee rattaiden kanssa aikuinen ja rattaissa /vaunuissa oleva lapsi ilmaisksi ja siinä mukana alle 7-v lapsi...

Pääsee muuallakin. Mutta eikö Kotkassa ole yömaksu busseissa jo 23 jälkeen? Sitä ei ole ihan jokapaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Pääsee muuallakin. Mutta eikö Kotkassa ole yömaksu busseissa jo 23 jälkeen? Sitä ei ole ihan jokapaikassa.

No aika harvoin tarvii lasten kanssa matkustaa bussilla tohon aikaan :) Itse asun keskustassa, et ei tarvi sitäkään vähää :) täällä on aika toimivat palvelut ja mukavaa väkeä asuu. Ja tosiaan täältä on lyhyt matka Hesaan ja Venäjällekki vain n. 50km :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

sitä en tiedä kun en ole öisin vuosiin matkustanu :D , hop lop n. 0,5h matka, korkeasaarikaan ei ole liian pikällä, tykkimäki n.puol tuntii avoimia päiväkoteja... uimarantoja, mukavia ihmisiä...kotkan opiston kursseja, ratsastus talleja, seurakunnan kerhoja, nuorisotaloja...

kehutaan nyt kunnolla..

Yhteistyössä