Onko ketään muuta kenen mielestä tuo Dianan patsas on pelottava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Lapset on tosi hyvin onnistuneet. Ja onhan tuo aikalailla Dianan näköinenkin.

Mut mä kuvittelen tuon Dianan kuvan vainoavan mua sängyn takaa ja aina kun mä käännyn. :ROFLMAO:

E5N84GLVoAo8BUk

Näyttää kieltämättä joltain horror movie versiolta Dianasta.
Prinsessa Dianan katse oli yleensä hyvin lempeä (erityisesti lasten lähellä) tai sitten surullinen, mutta ei tuollanen kova tai tuima.

• Tykkää
Reactions: Echo
No huh mikä patsas :o

Dianan kauneus ja lempeys loistavat poissaolollaan, missä se kaunis hymy on, joka oli ”tavaramerkkinsä”?
Hänellähän on suorastaan miehekkäät piirteet tuossa epäonnistuneessa teoksessa!

*alkaa kyselemään patsaankaatajia reissulle mukaan*

• Haha
Juu siis lämpöä ois tuohon kaivannut, nyt tuo nelikko näyttää surulliselta ja synkältä. Toki kun silmän iiristä ei patsailla näy niin niiden katse on aina tyhjä, mutta oon nähny iloisempiakin lapsi-aikuinen -patsaita.

No, yllättävän taitava taiteilija kuitenkin tällä kertaa. Ei oo niinku Rafael Wardi ja Halosen muotokuva...:D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Juu siis lämpöä ois tuohon kaivannut, nyt tuo nelikko näyttää surulliselta ja synkältä. Toki kun silmän iiristä ei patsailla näy niin niiden katse on aina tyhjä, mutta oon nähny iloisempiakin lapsi-aikuinen -patsaita.

No, yllättävän taitava taiteilija kuitenkin tällä kertaa. Ei oo niinku Rafael Wardi ja Halosen muotokuva...
Halosesta nyt mitään kaunista saa aikaan kukaan...

Eikä me olla yksin Echon kanssa ;)

RADIOJUONTAJA Kevin O'Sullivan arvosteli häikäilemättömästi patsasta viime yönä radio-ohjelmassaan TalkRADIO -kanavalla. Hän vertasi patsasta muun muassa brittiläisen Coronation Street -saippuasarjan hahmoon Ken Barlow’hun.

Esimerkiksi Jonathan Jones arvosteli Guardianissa patsaan ulkomuotoa ja lyttäsi sen pahoinvointia aiheuttavaksi, henkiseksi ja luonnottomaksi hölynpölyksi.

Toimittaja Alastair Sooke kirjoitti The Telegraphiin lähes yhtä kipakasti.

– Patsas muistuttaa vähän Madonnaa, mutta enemmän Neuvostoliittoa henkivää rihkamasotilasta, Sooke kirjoitti.

• Haha
Kun katsoo tuota patsasta ja tyttöä toisesta kulmasta, on kuin tytön ilme ja käsi viestittäisi "ota se käpälä pois mun päältä."
:LOL:

Dianan ilme on vähän kulmat kurtussa, ihmettelee jotain asiaa pöhnäisenä.
7c910991c1d264362c3bd489c9fb137f.jpg.webp

En tiiä mut mulle tulee mieleen tämä :LOL:
800px-Ilia_Efimovich_Repin_%281844-1930%29_-_Volga_Boatmen_%281870-1873%29.jpg

Kun katsoo tuota patsasta ja tyttöä toisesta kulmasta, on kuin tytön ilme ja käsi viestittäisi "ota se käpälä pois mun päältä."

Dianan ilme on vähän kulmat kurtussa, ihmettelee jotain asiaa pöhnäisenä.
Ja lapsilla on aivan liian vanhat kasvot tuon kokoisiksi. Todella surkeaa laatua tekijältä.

Yhteistyössä