Onko kiinnostus lopahtamssa miehellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malla,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malla,

Vieras
Olen reilun kk:n tapaillut yhtä miestä. Olen alkanut epäillä, onko juttu jo lopahtamassa kokoon hänen puoleltaan. Ei ole enää niin innostunut läheisyydestä ja ikinä ei osaa varmaksi sanoa koska tavataan seuraavan kerran. On harrastukset ja kaverit, ettei voida sopia että ensi perjantaina mennään sinne ja sinne vaan suurin piirtein paria päivää ennen tai myöhemmin tietää nähdäänkö.
Mitä olette mieltä? Mies sanoo että haluaa edetä suhteessa rauhallisesti, en viitsisi hirveästi kysellä ja tentata, mutta vähän epäillyttää..=(

Itselläni on samanlaista kokemusta menneisyydestä ja yleensä sen kyllä vaistoaa, onko toinen oikeasti kiinnostunut vai ei. Tapauksia on tietysti erilaisia eli joku voi oikeasti olla kiinnostunut, mutta haluta edetä rauhallisesti ym. Mutta kun mies on kiinnostunut, hän haluaa sopia tapaamisia ja huolehtii, että ne toteutuvat. Ja kertoo, mihin on menossa ja milloin voi tavallaan korvata sen, ettei ehdikään tavata niin pian kuin haluaisi. Tutoa rauhallisesti etenemistä hokevat mielestäni eniten ne, joilla ei ole välttämättä halua sitoutua, vaan pitävät toista ikään kuin hollilla, kun heille sattuukin sopimaan tapaaminen. Itse rämmin tuollaisessa "suhteessa" parikin kertaa ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Oli kyllä vissi ero luotettavuudessa tapaamisten sopimisen suhteen sekä muutenkin huomioimisen kannalta! Voithan testata, miten tärkeä oikeasti olet olemalla passiivisempi ja katsomalla, miten mies alkaa käyttäytyä. Jos hän on kiinnostunut, hän kyllä alkaa kysellä perääsi. Jos yhteydenpitoa on mielestäsi liian vähän hänen puoleltaan, ei kannata uhrata aikaansa tuollaiseen tapaukseen, varsinkin jos hän ei keskustelunkaan perusteella kerro olevansa sitoutumishaluinen ja sinä olisit. Tsemppiä!

Sanoisin että on. Jos haluaa ja on kiinnostusta tavata, niin sen sanoo ja sopii.

Jos sulla on tunne, että sun pitää "vetää" suhdetta, eli se olet aina sinä, kun otat yhteyttä, sinä kuin joustat, sinä kun kysyt tavataanko; sinä kun vastaat nopeasti tekstariin ym. ja toinen "huomaa" sen vasta illalla tai huomenna tai parin päivän päästä - niin se on ihan selvää: miestä ei kiinnosta enää.

Yhteistyössä