ONKO KOHTALOTOVEREITA?! VOIK MORKKIKSEEN KUOLLA? =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MI

Vieras
onko kellään muulla tapana innostua humalassa ja unohtaa esim. että otona kaikki hyvin ja ihana lapsi ja mies, mutta silti flirttailee miesten kanssa jostain älyttömästä huomiosta, PRKL! tuntuu ettei osaa todellakaan käyttäytyä ja seuraavana viikkona koko viikon kestävä morkkis!!! ja vielä kertoo miehelleen jotain kohtia illan kulusta, että suututtaa kun on tällainen ääliö!!!

naimisissa ollut neljä vuotta ja yhdessä kymmenen vuotta, ka sitä kaipaa jotan vipinää "tylsään elämään" !

ONKO KOHTALOTOVEREITA?!

Ei siinä mitään pahaa oo, kunhan kuitenki vielä haluut palata miehes luo etkä hyppää muitten matkaan. Mä ainakin tykkään flirttailla, ei mies siitä kyllä hirveesti tykkää mut eihän se haittaa jos se ei oo mukana :whistle: Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos se siihen jää. Niin ja mun mies ei edes tanssi ikinä baarissa, täytyykös sitten yksin tanssia :/

en tiiä, flirttailu on mun pahin tapani, välillä s lähtee liiakseen käsistä, kun niinku juttelee koko loppuillan jotain tyhmiä saman "tyypin" kanssa , niin tuntuu että pettäisin, kauhea akka olen =((

No seuraavan kerran taas erilainen ilta yhdessä, ja ollaan paljon mihn kanssa yhdssä viihteellä, mutta jotenkin tuntuu että lapsen myötä enemmän erikseen....

ja joo, ei kai kukaan joisi alkoholia , jos miettisi etukäten että hölmöileekö, en mä aina käyttäydy näin, mutta näköjään liian usein..... =o

Mä taas saan nykysin morkkiksen aina ku lähen viihteelle...nyt oonkin tullu siihen tulokseen et parempi pysyy vaan kotona...Sitä tuppaa aina olemaan turhan änkyrässä ja sit nolattua itsensä ja viel kaupan päälle sönkättyä kaikkee typerää puoltutuille ja tuntemattomille...
Että näin..et ole ainoa joka saa morkkiksen...

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Mä taas saan nykysin morkkiksen aina ku lähen viihteelle...nyt oonkin tullu siihen tulokseen et parempi pysyy vaan kotona...Sitä tuppaa aina olemaan turhan änkyrässä ja sit nolattua itsensä ja viel kaupan päälle sönkättyä kaikkee typerää puoltutuille ja tuntemattomille...
Että näin..et ole ainoa joka saa morkkiksen...

Sama täällä :D

En kärsi krapulasta ollenkaan ja ikinä, mutta se morkkis on niin kauhea (vaikken ois mitään tehnytkään!), että oon todennut kotiinjäämisen parhaaksi vaihtoehdoksi :(

Yhteistyössä