Onko koiraihmisiä paikalla? Varsinkin pyreneittenmastiffin omistajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkuMyy88

Vieras
Kauan ollaan haaveiltu tästä karvapallerosta :) :heart: ja rodusta ollaan opiskeltu paljo, tiedetään siis millainen rotu onpi kyseessä, mutta kysyisinki nyt, voiko tätä ottaa rivitaloon? :/ Entä mitenhän tulee toimeen muiden koirien kans?
Meillä siis jo ennestään koira, lassie.

Onko kovinkin suojeleva? Meinaan, että tuleeko kuitenkin ihan hyvin toimeen vieraiden kans? Antaako silittää ym.? =)
Paljonko maksoit koirasta?

Meillä on kuitenkin tässä talossa oma takapiha, että kyllä siinä pystyy olemaan.

Mutta kaikki rotuun liittyvä olisi enemmän kuin tervetullutta!
Jos joskus itsekin saisi tällaisen palleron :heart:

en suosittele rivariin. meillä kasvattaja ei edes anna ku ok-taloon missä on tilaa ja tonttia mitä vahtia. ei mikään hihnakoira. suojeluvietti meillä ainakin kova. antaa vieraiden silittää ym mutta ei oikeen pihaan päästä jos ei itse kotona. luonteeltaan muuten aivan ihana sydämenvaltaaja,itsepäinen sille päälle sattuessaan, koulutus kaiken a ja o. tonnin maksaa pennut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en suosittele rivariin. meillä kasvattaja ei edes anna ku ok-taloon missä on tilaa ja tonttia mitä vahtia. ei mikään hihnakoira. suojeluvietti meillä ainakin kova. antaa vieraiden silittää ym mutta ei oikeen pihaan päästä jos ei itse kotona. luonteeltaan muuten aivan ihana sydämenvaltaaja,itsepäinen sille päälle sattuessaan, koulutus kaiken a ja o. tonnin maksaa pennut.

Miten teillä kävelylenkit onnistuu? Käveleekö ihan hyvin hihnassa? (tietty siihenkin pitää vaan opettaa ja totutella)
Kuin kova koulutus pennulle?
Miten te koulutitte?

lenkit onnistuu hyvin. hihnassa oppi helposti kulkemaan tarvittaessa. kova ja kova koulutus.. todella helposti oppiva rotu mutta kuten sanoin myös todella itsepäinen kun sille tuulelle sattuu ja sillon kysytään hermoja :) ko rotu vei meidät aikoinaan mennessä. mutta yhäkään en suosittele ottamaan rivitaloon

mut mun isällä on ja on tosi rauhallinen koira, hiukan jääräpää kyllä mutta kiltti. ollaan just nyt isän luona koira ja talo vahtina kun he on lomalla ja en olisi tullut jos olisi ollut kauheen riehakas kun meillä on 1.v poika.. koira ei ole milläskään kun poikakin menee silittämään ja on välilläaika kovat otteet. koira on myös leikkisä mutta sitte mennään ulos leikkimään. mun mielestä tietää hyvin kokonsa ja käyttäytyymyös sen mukaan. ihana koira kyllä tämä on.

isosiskolla oli pyreneitten mastiffi uros oli maatilalla on kyllä niin iso koira että en suosittelisi rivitaloon muuten oli kyllä ihana ja lempeä koira leikki meidän kultaisen noutajan kans paksun turkin takia ei pystynyt oleen sisällä oikein kovilla pakkasilla veivät navettaan ja koirankoppi oli pienen leikkimökin kokoinen

miehen veljellä on pystyffi todella ihana rauhalinen koira onkin,mitä tämän koiran kans olen tekemisissä ollut niin antaa kyllä silittää vaikka koko päivän :laugh:
pitää lapsista...........

tämä rotu vaatii tilaa ja tonttia päästäkseen "toteuttamaan" itseään.. ei mihinkään ahtaaseen asuntoon puhumattakaan muutaman neliön takapihasta. kyllä suosittelen rivariin ihan muut kuin laumista

Yhteistyössä