Onko kokemuksia me&i toppapuvuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anyone?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anyone?

Vieras
Tuli mieleen noista pilvistä.

Mä olen himoinnut jo kesästä saakka tuollaista turkoosia haalaria meidän pojalle, mutta en ole uskaltanut ostaa kun ei ole kokemusta... Nyt kutsuilla pääsin hiplaamaan sitä pukua ja vaikutti ainakin laadukkaalta materiaalilta ja oli muksun päällä tosi hyvän oloinen. MUTTA! Silti vielä mietityttää kun hintaakin on kuitenkin Reimatecin verran... Onko kellään kokemuksia tuosta toppapuvusta käytössä? Onko missään vielä niin kylmä, että olisi sitä päässyt testailemaan?

Mulla ei ole kokemusta vielä, kaksiosainen asu kyllä odottaa tuolla mutta mun mielestä se oli niin lämpimän oloinen, ettei täällä Keski-Suomessa ole vielä tarvetta noin lämpimälle puvulle... Siskolta tosin on tullut hyvää palautetta nyt viikon käytön jälkeen. Ivalossa on vähän eri keli kuin meillä täällä... :) Mutta viikko päiväkodissa eikä ole kulumaa tai muuta ja on kestänyt kosteuden. Hyvältä siis vaikuttaa. :) Mä tosin tuudittautuin vähän silläkin, että jos tuo asu ei olekaan laadultaan luvattua, niin mä pistän sen reklamaationta takaisin ja vaadin rahat takaisin.

Uusimmat

Yhteistyössä