onko kokemuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja atta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

atta

Vieras
Että olisit ollut raskaana, kuukautiset tulleet kuitenkin normaalisti jne...
kokemuksia kaipaisin, tiedän, että testi on haettava, mutta lukisin kuitenkin
tarinoita vastaavasta..eli, itselläni sellainen tilanne, että laitoin hormonikierukan 2,5kk sitten, ja nyt ollut jokusen viikon päivittäin huono olo,väsyttää aivan kipeesti,jatkuva nälkä, palelee, masennusta ilmassa - mikä ei ole minulle luontaista, sekä aivan suunnaton v*itutus joka ikinen päivä - syytä en tiedä..voisiko nämä olla raskauden oireita ? Menkat oli joulun tienoilla suht normaalisti,mutta onko jollain ollut vastaavaa, ja sitten huomannutkin olevansa raskaana ? Vai voiko hormonikierukan hormoonit tehdä moisia oireita ihmiselle, jolle mikään muu hormoniehkäisy sovi ollenkaan?!! Mielelläni lukisin kokemuksista vastaavasta...Kiitos teille sisaret,jo etukäteen :)

Raskaudesta en tiedä, mutta mulle tuli vastaavanlaisia oireita ehkäsyrenkaasta. Sanoinkin silloin, että jos en tietäisi etten yksinkertaisesti voi olla raskaana (rinkula vei myös halut täysin) niin uskoisin kyllä olevani.

siis..oliks sul oireet samantyyppisiä vitutuksineen kaikkineen?
Jotenkin alan kyllä itsekkin taipua tähän, että ei tämäkään ehkäisymuoto taida mulle sopia, vaikka hormonia on vain paikallisesti - pienikin määrä taitaa tehdä mut sekopääks :) Joskus aikanaan, vuosia sitten, käytin e-pillereitä ja mua ei ois katellu kukaan täyspäinen, olin todella kuin kävelevä ruutitynnyri..."hieman" räjähdysherkkä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja atta:
siis..oliks sul oireet samantyyppisiä vitutuksineen kaikkineen?
Jotenkin alan kyllä itsekkin taipua tähän, että ei tämäkään ehkäisymuoto taida mulle sopia, vaikka hormonia on vain paikallisesti - pienikin määrä taitaa tehdä mut sekopääks :) Joskus aikanaan, vuosia sitten, käytin e-pillereitä ja mua ei ois katellu kukaan täyspäinen, olin todella kuin kävelevä ruutitynnyri..."hieman" räjähdysherkkä... :)

Erityisen tultulta kuulostaa just tuo jatkuva vitutus ja olin muutenkin kuin ylikireä viulunieli, mies ja lapset saivat mut aivan raivonpartaalle pienimmästäkin syystä. E-rengas kokeilun jälkeen tiedän mitä tarkoittaa kun sanotaan, että "vanne kiristää päätä" ;)

Yhteistyössä