Onko kotkalaisia äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitee vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitee vaan

Vieras
Moikka!

Löytyiskö muita kotona olevia äitejä, jotka kaipais kahvitteluseuraa yms. päivisin tai miksei iltasinkin?
Ittelläni on vajaa 10 kk poika ja ollaan kaiket päivät kaksistaan. Näillä ilmoilla kun ei oikein ole uloskaan päässy.. Hulluksi tulee kohta sisällä kökkiessä. :headwall:

Ite oon siis 26-vuotias ja Karhulan suunnilla asustellaan ja autokin löytyy. Tosin tällä hetkellä ihan kohmeessa sekin..
=)

Karhuvuoresta ilmoittautuu äippä, joka ryytyy aikuissuhteiden puutteeseen! Lapsia on kolme, tytär 6-v ja pojat 3,5-v ja 8 kk. Olen ihan oikeasti niin julmetun kyllästynyt tähän, että ei ole juttuseuraa eikä kavereita, mies päivät töissä.

Olen 29-vuotias, ja osaan sitten keskustella muustakin kuin lapsista ja äitiydestä =)

Hei! Täällä kohta kolmikymppinen äiti myös vailla aikuisseuraa sekä toki uusia kavereita lapsille (2v ja vauveli 2kk). Nyt ei olla juuri liikuttu mihinkään kun vauva vielä niin pieni, mutta kevään myötä kaivataan seuraa esim. ulkoiluun ja kahviloihin, kaupungille jne. Tarpeen mukaan on autokin käytettävissä. Emme erityisen hyvin viihdy perhekahviloissa, mutta äiti kaipaisi kovasti juttuseuraa kun kaikki "vanhat" kaverit on työelämässä eikä päivisin ketään tuttuja kotona ja iltaisinkin niillä on aika eri intressit kun perheettömiä vielä ovat. Kaksivuotias myös nauttii jo toisten lasten seurasta ja kaipaa sitä kovasti.

Olisi mukavaa saada myös kavereita joilla suht samanikäisiä lapsia, mutta se ei ole pääasia. Laittakaa viestiä ja kertoilkaa jotain itsestänne ja minkälaisiin puuhiin kavereita kaipailette. Olisi tosi kiva saada uusia kavereita; ehkä jopa ystäviä =)

Täällä olis 24v. äiti ja vähän yli 1v. poika Haminasta. Päivät tuntuu välillä (tai oikeestaan aina!) tosi pitkiltä, seuraa muista äideistä ja lapsista ei ole löytynyt :(
Tämä aiti todellakin tarvis juttuseuraa ja poikakin tykkää "leikkiä" muiden lasten kanssa.
Meillä myös auto joka päivä käytössä.
Kiinnostaisko ketään kirjoitella/tutustua?

Laittakaa viestiä Milana_76@hotmail.com

Tahtoo kavereita!

Pikainen esittely itsestäni tuolla ylempänä...

Melliinalle laitoinkin sähköpostia, mutta saas nähdä, menikö perille. Vauva meinaan H-hetkellä irrotti töpselin seinästä ja pimeni koko kone...

Yhteistyössä