onko kukaan joutunut ajojahdin kohteeksi töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työntekijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työntekijä

Vieras
Minä olen nyt ekaa kertaa. Yksi kaveri on puhunut esimiehelle minusta paskaa ja perättömiä juttuja. Nyt on saanut muutaman muunkin työkaverin selkänsä taakse. Esimies uskoo häntä, mutta luottamusmies uskoo minua. Ja sanookin että kyllä me saadaan narautettua tämä ihminen. Mutta jaksanko kauan?
Arvatkaa vaan mitkä tunnelmat on mennä töihin?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
ei oo itellä ollut tollasta tilannetta mutta tiedän että ei ole kiva tilanne, onneksi sulla on takana luottamusmies,nyt savustatte sen kakkiaisen ulos sieltä =)

Ei voi savustaa kun sen pää on pomon hanurissa ja syvällä siellä.....ei ole pelkkä nuoleminen auttanut

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
No yritä jaksaa :hug:

Kiitos!

No ei voi muutakaan. Kohta pitäisi lähteä töihin ja olla tämä nuolijan parina. on ihminen joka on kaveri edessä ja takana päin puukottaa selkää. koskaan ei ole antanut mitään palautetta työstäni. Ja nyt sain pomolta kauhean ryöpyn, suunnilleen en osaa mitään. ja palautteen takana on tämä työkaverini. Ihmettelen vain miksi minulle on kuitenkin annettu vastuullisia tehtäviä? Olen työpaikkani koulutuksessa jota pitää toinen esimieheni (meidän talossa heitä on monta) =)
Ja hältä olen saanut juuri päinvastaista palautetta työstäni mitä tämä työkaverini nyt on puhunut.
Vaan ei tunnu auttavan. Pomo tykkää enemmän nuoleskelijoista kuin työntekijöistä jotka uskaltaa sanoa omia mielipiteitään. Tämäkin työkaveri aina haukkuu pomon kun pomo vaan ei kuule, mutta edessä päin on aina niin samaa mieltä ja just ajattelin samaa-tyyppiä

Yhteistyössä