Onko kukaan käynyt katsomassa Niko kivelän stand uppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stand up
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stand up

Vieras
kannattako mennä? olis tulossa tänne päin keväällä ja mietin et kannattaako maksaa lipusta niitä hintoja? oliko joku 25-27e. Voicen heräämössä se ainakin on hauska:)

Kahdesti on käyty. Ihan ok, ei maailman hauskin mutta ei huonokaan. En tiä maksaisinko pelkästä Kivelästä noin paljon, tykkään enemmän sellaisista missä on enemmän porukkaa ja vetävät vähän lyhyempiä settejä.
Andre Wickström taitaa olla ainoa jota oon ihan vaan sitä yksin mennyt katsomaan, ja sekin lippu maksoi vähemmän.

Mietin et toi on tosi paljon kyllä...vaihtoehtona oli kyl joku 17 euron lippu kans mut mitäs eroa niillä sitten on? Mun lemppari on Sami Hedberg mutta ei se koskaan tule tänne!

Olen käynyt katsomassa, tilaisuudessa oli muistaakseni 2-3 koomikkoa jotka vetivät kukin oman shownsa. Itse tykkään Kivelästä kovasti, hyvää juttua heittää, puhuu selkeästi. En sitten tiedä miten riittää matsku koko illan ohjelmaan, mutta suosittelen.
Aika kallis on lippu kyllä, halvempi lippu luultavasti "huonommalla" istumapaikalla, mikäli sellaisesta välittää.

Yhteistyössä