Onko kukaan käynyt Laajavuoren kylpylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin monikaan kun vasta aukes muutama viikko sitten. Nyt tosin ei kannata mennäkään mihinkään kylpylään tässä maassa kun venäläiset on valloittaneet ne :)

Tarkoitatko Jyväskylän Aalto Alvaria? Asuin Jyväskylässä 20 vuotta sitten. Silloin Laajavuoressa ei ollut kylpylää, mutta Jyväskylän keskustassa oleva Aalto Alvari oli kiva. Siellä oli aaltoja yms. Omista kokemuksistani on jo niin kauan, että kaikki on varmasti muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko Jyväskylän Aalto Alvaria? Asuin Jyväskylässä 20 vuotta sitten. Silloin Laajavuoressa ei ollut kylpylää, mutta Jyväskylän keskustassa oleva Aalto Alvari oli kiva. Siellä oli aaltoja yms. Omista kokemuksistani on jo niin kauan, että kaikki on varmasti muuttunut.
Minä olen asunut Jyväskylässä vuodesta -72 ja Aalto Alvari sijaitsee kampuksella ja Laajavuori ihan jossain muualla. Kaukana keskustasta.

En ole käynyt, mutta kuulin eräältä, joka on, että on ihan ok paikka. Paljon venäläisiä turisteja, siihen kannattaa varautua. Pahin sesonki tosin sen suhteen lienee jo ohi.

Mä olin eilettäin aivan OMG :D, kun näin paikkaa mainostettavan oikein televisiossa! Ja aivan huuli pyöreenä asiasta, sillä viimeksi kun paikkakunnalla vaikutin - pieni jääkausi sitten :D - paikka oli vain pahainen rinneravintola, joka hätinä keikkui pystyssä konkurssin rajamailla... Hienoa, jos/kun on uudistunut ja vetää väkeä!

Kyllä olen.Laajavuoressa Hotelli Rantasipin yhteydessä.Erittäin ihana paikka.Ainut asia mikä minusta häiritsi oli allasosaston meluisuus!!!!!!Lapset tykkäsivät kovasti 10 e aikuinen ja 8 e lapsi.Perhelippu 18 e.

Käytiin kylpylässä ja tykättiin koko perhe. Kolme tuntia hurahti ihan siivillä. Ja vesipedot 5 ja 7 v oli innoissaan ja kyllä me aikuisetkin viihdytiin oikein mainiosti. Varmasti mennään uudestaan.

Yhteistyössä