Onko kukaan käynyt (Turun) Klubilla artisteja katsomassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chisu

Vieras
En tajunnut varata lippuja, kun yleensä niitä voi ostaa ovelta. Mutta nyt lukee joka puolella, että tänään Turun Klubilla oleva Chisun keikka on loppuunmyyty. Liput olisi ovelta 12e ja netistä varattuna 10e. Soitin Tikettiin tänään 2 kertaa, mutta peruutuspaikkoja ei ollut. Kannattaako mennä ajoissa baarin eteen jonottamaan, jos siellä kuitenkin olisi lippuja myynnissä, esim. peruutuspaikkoja tms.?

Pakko keksiä jotain, että pääsisin tonne. :D Aamulla puhelimessa sanottiin, että tapahtuman järjestäjään voisi ottaa yhteyttä ja, että usein ovella vielä illalla myydän peruutuspaikkoja. Sukulaiseni on ko. baarissa töissä, mutta en usko, että hänkään voi asiassa auttaa jos ei niitä lippuja enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Voihan sinne menää jonottelemaan mutta ei kannata kovastikkaan elätellä toiveita....

Oletko joskus ollut katsomassa jotain artistia siellä? Satutko tietämään, myydäänkö niitä lippuja yleensä siinä ovella enää? Jos menisi ajoissa paikalle. Tai onko mitään muuta keinoa päästä sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voihan sinne menää jonottelemaan mutta ei kannata kovastikkaan elätellä toiveita....

Oletko joskus ollut katsomassa jotain artistia siellä? Satutko tietämään, myydäänkö niitä lippuja yleensä siinä ovella enää? Jos menisi ajoissa paikalle. Tai onko mitään muuta keinoa päästä sinne :D

Olen ollut ja myydään, mutta kyse on sen verran isosta starasta, että voihan siellä olla tai olla olematta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen ollut ja myydään, mutta kyse on sen verran isosta starasta, että voihan siellä olla tai olla olematta.

Juu, yleensä niitä myydään, mutta ehkä sillon kun esiintyjät on tuntemattomampia :/ En kyllä usko, että niitä lippuja enää ovellakaan myydään, jos keikka on kerran loppuunmyyty...
Ei sukulaisenikaan varmaan mua voi jonon ohi päästää..tai ei siitä ole hyötyä, kun mulla ei ole lippua.

Oon ainakin monta kertaa ostanut liput ovelta. Oon kyl aina tooosi aikasin joka paikassa.:D Viimeksi taisin olla Mokomaa katsomassa. Kaveri ei sit enää päässytkään sisälle kun tuli vasta siinä vaiheessa kun bändi jo soitti..

Yhteistyössä