onko kukaan käyttänyt nutrilet tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ne liemet (kasvis ja tomaatti) oli yllättävän hyviä, samoin pastat kun lisäsi vähän pakastekasviksia sekaan.

mäki mietin et mitähän noista tuotteista kokeilis kun tuntuu et töissä ois kuitenki kiva syödä jotain lämmintä eikä vaan jotain pirtelöä.

Nutrilet kaakao-ateriakorvike on loistava ateriakorvike. Olen syönyt kiireisenä jo vuosien ajan ( paitsi en raskausaikaan ). Mun mielestä idea ja toteutus toimivat hyvin.
Patukoitakin vedän. Tosin harrastan liikuntaa joten sokerit ei haittaa ( tarvitsen sokereita kreatiinin kanssa palautukseen lihaksille kuitenkin. )

Korvaan aterian 2 tai 3 kertaa viikossa. Joskus aikanaan useamminkin ja olinkin tosi hoikka.

Itse söin kurssiaikana patukoita oli kätevä kahvin tai teen kanssa ruoka-aikana. Yllättävän täyttäviä ja pitivät hyvin nälän poissa. Mullakin oli suosikkina tuo karamelli-toffee. Eikä ollu liian makeita.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Muuten ÄL, tiedäthän että tosta on kyseenalaisia tutkimustuloksia että tarvitseeko kreatiinin kanssa oikeasti nauttia sokeria?

Mä oonkin ihmetelly että on tehonnu mun mielestä silti kun ei ole ollut mehua / vastaavaa tarjolla. Tosin muistaakseni tuntui sillon mahassa ilkeelle. *muistelee blondina*

Yhteistyössä