onko kukaan kokeillu tätä diettiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
RASVANPOLTTO-OHJELMAN RUOKAVALIO

1. ja 8. päivä
Aamupala: 1 kuppi kahvia ja 1 sokeripala
Lounas: 2 kovaksi keitettyä kananmunaa, runsaasti keitettyä pinaattia (pakaste käy), 1 tomaatti
Päivällinen: 1 teflonpannulla paistettu tai grillattu iso pihvi, vihreää salaattia (siis pelkkää lehtisalaattia tms.), hieman öljyä ja sitruunanmehua

2. ja 9. päivä
A: 1 kuppi kahvia, 1 sokeripala
L: 1 iso pihvi, vihreää salaattia ja tuore hedelmä (omena, päärynä, appelsiini tai mandariini)
P: 1 paksu viipale kinkkua, 1,5dl maustamatonta jogurttia

3. ja 10. päivä
A: 1 kuppi kahvia, 1 sokeripala, 1 pala paahtoleipää ilman rasvaa
L: keitettyä pinaattia, 1 tomaatti, 1 tuore hedelmä
P: 1 paksu viipale kinkkua, 2 keitettyä kananmunaa, runsaasti vihreää salaattia + öljy-sitruunamehukastiketta, 1 tuore hedelmä

4. ja 11. päivä
L: purkki raejuustoa, 1 iso raastettu porkkana, 1 kovaksi keitetty kananmuna
P: 1,5dl maustamatonta jogurttia, 1 purkki hedelmäsalaattia hedelmäliemessä (ei siis sokeriliemessä) sekä banaani

5. ja 12. päivä
A: 1 iso raastettu porkkana, sitruunamehua
L: runsaasti vähärasvaista kalaa (seiti, turska, hauki, ahven, kuha, kampela) vähässä rasvassa paistettuna, sitruunaa, pieni pala leipää, hieman voita tai margariinia
P: suuri pihvi vähässä rasvassa paistettuna, keitettyä parsakaalia, vihreää salaattia sitruunamehulla

6. ja 13. päivä
L: grillattua broileria ilman nahkaa, vihreää salaattia öljy-sitruunamehukastikkeella
P: 2 kovaksi keitettyä kananmunaa, 1 suuri raastettu porkkana

7. päivä
A: 1 kuppi teetä
L: grillattua tai uunissa foliossa valmistettua lihaa, esim. porsasta tai lammasta, nautakin käy
P: ei mitään syötävää, ainoastaan paljon vettä

Eli kun ollaan oltu viikko dieetillä niin sit alkaa tuo ruokalista taas alusta

en löytänyt kaupasta muuta pinaattia kun sitä silppua..entäs mitä kinkkua tässä käytettään?ei varmaan mitään valmis siivukinkkuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mun faija on laihduttanut tuolla :D
Siinä oli, että pitää käyttää keittokinkkua.

ahaa..joo no se on muutenkin ehkä parempi vaihtoehto kun palvi tms.
kiitos!
ajattelin käyttää tätä diettinä tienä parempaan ruokavalioon.

mutta mitäs sitten tuon 13 päivän jälkeen?mitä pitää välttää ja mitä suosia jos aikoo maksimoida hyödyn?

muita?
nyt 2.päivä menossa mulla ja tekis mieli syödä kaikkee vaikkei ookkan nälkä.

osaisko kukaan kerota mihin tää perustuu?miksi just noita raaka aineita syödään?

varmaan tolla dieetillä paino laskee sellaisen kuuden kilon verran kun elimistön hiilarivarastot tyhjenee..

aika kaamea dieetti jota mä en kyllä varmaan lähtisi kokeilemaan edes lääkärin valvonnassa...saisin varmaan sydärin viikossa :|

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
varmaan tolla dieetillä paino laskee sellaisen kuuden kilon verran kun elimistön hiilarivarastot tyhjenee..

aika kaamea dieetti jota mä en kyllä varmaan lähtisi kokeilemaan edes lääkärin valvonnassa...saisin varmaan sydärin viikossa :|

mutta oliskohan tää hyvä pohja terveelliselle ruokavaliolle..tai niin että lisää jokaiseen tuossa mainittuun "ateriaan" (eihän noita aterioiksi voi sanoa) jotain.
esim kun tuolla oli että pihvi,niin siihen jotain lisuketta jne.
mulla suurimapana ongelmana se että syön pitkin päivää ja ihan mitä sattuu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta oliskohan tää hyvä pohja terveelliselle ruokavaliolle..tai niin että lisää jokaiseen tuossa mainittuun "ateriaan" (eihän noita aterioiksi voi sanoa) jotain.
esim kun tuolla oli että pihvi,niin siihen jotain lisuketta jne.
mulla suurimapana ongelmana se että syön pitkin päivää ja ihan mitä sattuu

varmaan riippuu ihan siitä kuinka paljon tuohon lisää sitten muuta ruokaa... eihän tuossa ole 7. päivänäkään muistaakseni mitään muuta syötävää kuin kupillinen teetä ja lihapala :o

Eikä tollaisella ruokavaliolla mitenkään saa edes välttämättömiä ravintoaineita kasaan, ja aika paha aliravitsemustilakin tulee jos tuota pitempään jatkaa ja se ei todellakaan ole missään nimessä terveellistä :|

Yhteistyössä