Onko kukaan koskaan kokeillut tuollaista Aloe vera-juomaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Äitini oli tänään ollut joillain Aloe Vera-kutsuilla ja osti mulle tuollaista juomaa. Mä kun olen pitkään kärsinyt selkäkivusta, ravannut lääkäreillä, fysioterapeilla ja nyt viimeksi verikokeissa selkärankareuma epäilyn vuoksi.
Tämän aineen pitäisi kai vaikuttaa sisäisesti niveliin jne.

Onko kukaan kokeillut???

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
nää opn näitä samoja huuhaa tuoteita kun herbalifet, ternimaitokapselit ym.

osoittaa järjen köyhyyttä, jos tuomitsee tuotteet huuhaaksi ilman että on edes kokeillut koko tuotetta.

Tämä on minun mielipiteeni asiasta.
olen siis kuullut aloe verasta vain pelkkää hyvää. Ehkä itsekkin kokeilen sitä joskus.

Olen kokeillut ruotsissa asuessa. Myinkin niita tuotteita jonkin aikaa. Mutta kuten vitamiinien syonnissa,on muistettava syoda paivittain ja kestaa aikansa ennenkuin se vaikuttaa. Ei sita muutaman syontikerran voi sanoa etta onko hyvaa vai ei. Mulla oli vaan itsella ongelma! En muistanut ottaa sita saannollisesti :whistle:

Olen juonut sitä karpalo-omena -aloe veraa. Mä saan siitä energiaa.Luulen,et mulla ollu aikas yksipuolinen ruokavalio täs pari vuotta ja tarvitsin todella vitamiineja ja kivennäisaineita JA tästä juomasta ne löytyy kaikki hyvässä muodossa. Vitamiinitableteista saan nimittäin FINNEJÄ (tosi omituista!!!!) mut tästä en ja vointi on ollut tosi hyvä jo pari kuukautta.

Mä olen käyttänyt, ja siis sitä "aitoa" eli forever living productsin. Mulla autto ainaisiin närästys ja ummetusvaivoihin ja makean himo häipyi kokonaan! Mutta sen verran kallista värkkiä on etten malta juoda kuin kuurina pari kk/vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mä olen käyttänyt, ja siis sitä "aitoa" eli forever living productsin. Mulla autto ainaisiin närästys ja ummetusvaivoihin ja makean himo häipyi kokonaan! Mutta sen verran kallista värkkiä on etten malta juoda kuin kuurina pari kk/vuosi.

Miten niin "aitoa"? Ohan sitä muillakin ihan "aitoa", eli itse kasvista valmistettua geelijuomaa tarjolla.
Ja tosiaan - tässä esim. yksi "tuore" ja kiivas keskustelu aiheesta;
http://keskustelu.kaksplus.fi/t862474

Yhteistyössä