Onko kukaan muu onnellinen ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkariharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon on tänä vuonna tapahtunut. Ollut ero, yksinäisyyttä ja työpaikan vaihto. Nyt kuitenkin olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa jo oltu 3kk. Ollaan todella rakastuneita ja toivon koko sydämestäni että tämä kestää elämäni loppuunsaakka. Uudessa työssä on ihan ok ja taloushuolia ei ole. Vaikka vielä välillä ahdistaakin joskus, niin olen todella onnellinen :)

Olen onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin elämässä. On hyvä ja rakas mies, kauan ja hartaasti odotettu nyt 2,5-vuotias lapsukainen, muutama ihana ystävä ja sukulainen, kaksi bändiä joissa voin toteuttaa itseäni rakkaimman harrastukseni parissa eli laulamalla ja sanoittamalla. Lisäksi varma, vakituinen työpaikka ja palkka jolla tulee toimeen. Ei voisi paremmin olla asiat. :heart:

[QUOTE="Verna";25291600]Paljon on tänä vuonna tapahtunut. Ollut ero, yksinäisyyttä ja työpaikan vaihto. Nyt kuitenkin olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa jo oltu 3kk. Ollaan todella rakastuneita ja toivon koko sydämestäni että tämä kestää elämäni loppuunsaakka. Uudessa työssä on ihan ok ja taloushuolia ei ole. Vaikka vielä välillä ahdistaakin joskus, niin olen todella onnellinen :)[/QUOTE]:hug: Onnea sulle uudesta rakkaudesta. :) Myös mulle on tapahtunut paljon tänä vuonna, ihan liian paljon. Erosin ja jäin lähes täysin yksin vastuuseen seitsemästä lapsesta. Exän alkoholiongelma joka vaikuttaa lasten kautta myös minuun. On ollut ongelmia esikoisen kanssa jopa niin että tein lastensuojeluilmoituksen hänestä. Isäni vakava sairaus joka johti kuolemaan viime sunnuntaina. Mutta loppujenlopuksi olen silti onnellinen, surusta huolimatta. Olen löytänyt uuden rakkauden, lasten asiat nyt suht ok, isänkään ei tarvitse enää kärsiä. Eiköhän tämä elämä tästä lutviinnu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25291979:
:hug: Onnea sulle uudesta rakkaudesta. :) Myös mulle on tapahtunut paljon tänä vuonna, ihan liian paljon. Erosin ja jäin lähes täysin yksin vastuuseen seitsemästä lapsesta. Exän alkoholiongelma joka vaikuttaa lasten kautta myös minuun. On ollut ongelmia esikoisen kanssa jopa niin että tein lastensuojeluilmoituksen hänestä. Isäni vakava sairaus joka johti kuolemaan viime sunnuntaina. Mutta loppujenlopuksi olen silti onnellinen, surusta huolimatta. Olen löytänyt uuden rakkauden, lasten asiat nyt suht ok, isänkään ei tarvitse enää kärsiä. Eiköhän tämä elämä tästä lutviinnu. :)

No ompas ollut paljon elämänmuutosta ja huolta yhdelle ihmiselle! Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen ja hyvää joulua :)

Mä oon jokatoinen päivä onnellinen ja kiitollinen kaikesta ja kaikista ja jokatoinen päivä mä oon pessimistien kuningatar ja mikään ei muka ole hyvin :saint:
Joo, en oo helppo ihminen :xmas:

Mutta perusasiat kunnossa ja olen onnellinen! :)

Yhteistyössä