Onko kukaan muu ostanut Hobby Hallista halpisvaunuja (ABC)? Kokemuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sipsis

Vieras
Me saatiin mun vanhemmilta sillo lahjaksi ne ABC-vaunut. Ihan hyvin meni ekat vuodet käytössä, mutta toisessa takarenkaassa tais olla joku valmistusvika tjs... ku se rengas lähti käytössä irti. Joku lukitus vissiin rikki tjs... käytin sit siinä renkaan kiinnipitimenä sellasta verhonkiinnitysnipsua.;) Hyvin piti renkaan kiinni, vaikka välillä irtoskin.

Ja jarrut löystyi jotenkin, että ne ei pysyny enää ylhäällä vaan "roikkui löysästi" sitä ratasta varten, kauhee ratatatatata... vaa kuulu ku työnsin niitä vaunuja.:)

Onnex ei oo enää vaunut käytössä, mutta eipä kyllä toista kertaa tuu sieltä hankittua vaunuja, sen verran huono kokemus kyseisistä vaunuista oli.;)

Yleensä jos on hyvät ja laadukkaat vaunut, niin kyllä ne useammallakin lapsella käytön kestää, mutta nää just ja just kesti yhen lapsen käytön.;)

Millasia kokemuksia muilla ollut kyseisistä "halpisvaunuista"?

Meillä ovat kestäneet kuin unelma. Ei mitään valittamista kahden vuoden käytön jälkeen.
Myös ystävillä samat vaunut eikä heilläkään ole valittamista ollut kun ollaan vaunuista puhuttu.

Että vissiin tuurista kiinni. Itse voisin tällä kokemuksella ostaa toistekin. (Tosin nämä ensimmäiset saatiin anopilta lahjaksi).

[QUOTE="harmaa";29389020]kuka on niin pösilö että ostaa ensinnäkin halpis ABC vaunut kalliista hobbarista :D niitähän myy tavan marketitkin joten halvemmalla niitä marketista saa[/QUOTE]

En muista kyllä koskaan nähneeni vaunuja myynnissä marketissa, siis vaikka cittarissa. Sateenvarjorattaita jne kyllä.
Itse ostin omani lastentarvikeliikkeestä virosta.

Me ollaan tykätty noista abc:n vaunuista. Onhan ne painavat, mutta muuten toiminut moitteettomasti :) väritkin ovat kivat. mummolavaunuina toimivista emmaljungeista taas irtoaa rengas usein.

Juu muuten ihan menetteli käytössä, olihan niissä hyviäkin puolia, kuten se heittoaisa. Siitä tykkäsin...;) ja se kurkistusluukku.:):):)

Mutta vikojakin niistä kyllä löytyi. Tosi ahdas se alatavarakori. Tosi vaikea saada sinne/ottaa pois sieltä vähääkään isompaa tavaraa.

Meillä värinä oli beige, mikä meni nopeesti likasen näköseksi vaikka kerran irrotettiinkin se kangasosa ja pestiin koneessa.:(

Yhteistyössä