onko kukaan nähny sellasia unia..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
...missä mies pettää tai haluaa jättää sinut? näin viime yönä ja voi vitsi ku oli pelottava uni. mies oli unessa et "en tiedä että haluanko olla enään sun kanssa ja ym" ja sitten ku aina kysyin hädissäni että mitä mä oon tewhny väärää, ni mies on"en tiedä" kamalaa. no piti heti aamula soittaa miehelle ettei se kai jotain jättämistä suunnittele, ni ei suunnitellu. HUH!

Olen aika monestikin, mutta olen myös usein nähnyt unia, joissa minä olen ollut lähtemässä kokonaan toisen miehen matkaan (ovat joitakin minulle oikeasti tuntemattomia miehiä, vain unimaailmasta) ja olen sitten unessa kuumeisesti punninnut mitä teen.
Olen kyllä yleensä sitten valinnut miehen ja lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen aika monestikin, mutta olen myös usein nähnyt unia, joissa minä olen ollut lähtemässä kokonaan toisen miehen matkaan (ovat joitakin minulle oikeasti tuntemattomia miehiä, vain unimaailmasta) ja olen sitten unessa kuumeisesti punninnut mitä teen.
Olen kyllä yleensä sitten valinnut miehen ja lapset.

mä en oo kyl noin päin nähnyt koskaan. mä tiedän et nää mun unet juontaa siitä koska mulla on kauhee menettämisen pelko. mä pelkään et menetän aina kaiken hyvän ja rakkaan.

Onneks ei oo oikeesti yhtään tommonen. Varmaan se pyörii enemmänkin mielessä että pelkää tommosta tapahtuvan... Kannattaa sanoa sille miehelle, auttaa kun se ymmärtää ja halaa ja lohduttaa. :)

Pakko kirjoittaa tähän ketjuun omasta viime öisestä unesta. Osaako teistä joku tulkita unia? Olis kiva tietää mitähän tämäkin meinaa vai onko vain alitajunnan tulosta.
Näin siis unta, että olin raskaana, ihan viimeisillään ja miehen piti tehdä keisarinleikkaus kotona. Siitä oli siis sovittu sairaalan kanssa, että mies tekee sen kotona. No se käski minun asettua silitysraudan päälle kaikkine mahoineni ja sitten miestä rupesi "hirvittämään". Sillä oli kädessä poikamme pienet, tylpät kynsisakset joilla leikkausta meinasi suorittaa. Miestä pelotti ja se käänteli niitä saksia käsissä ja mietti, että miten se nyt uskaltaa leikata. Minä siinä olin pitkälleni ja sanoin, että anna mennä nyt vain, että teet samalla tavalla kuin viimeksikin. Olethan tehnyt tämän aiemminkin.
Muistelen, että minulla olisi ollut jotain kipuja (polttoja) mutta mitään lääkitystä en siis unessa saanut.

Mitähän tuollainen kertoo? Toisesta lapsesta on kyllä haaveiltu jo yli 4-vuotta.

Monesti olen nähnyt unta missä mies pettää ja jättää. Ja aamulla on tosi ahistunut olo ja olen vihainen ukolle. Ja ukko parka ei tiedä mitään mikä minuu silloin ahistaa :/

Unikirjan mukaan: jos näkee unta että kumppani pettää, tietää se juuri päinvastasta, että kumppani rakastaa sinua syvästi,.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Monesti olen nähnyt unta missä mies pettää ja jättää. Ja aamulla on tosi ahistunut olo ja olen vihainen ukolle. Ja ukko parka ei tiedä mitään mikä minuu silloin ahistaa :/

Unikirjan mukaan: jos näkee unta että kumppani pettää, tietää se juuri päinvastasta, että kumppani rakastaa sinua syvästi,.

ihana tietää tuo unikirjan väite.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

ihana tietää tuo unikirjan väite.

Joo lohduttaa se vähäsen kuitenkii aina aamulla kun suurimman kiukun loputtua vilkasee kirjasta =)