Onko kukaan ostanu sittarista pikkulasten kenkiä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
...sellasia vaaleanpunasia, ne maksaa 24,90? ja on gore tex kengät, en muista minkä valmistajan, ihan vasta tullu tänne ainaki myyntiin ne. Mietin vaan et onkohan ne hyvät ja pitääkö vettä. Pitäskö vaan suosiolla ostaa vikingit 1,5v tytölle? Ne vaan niin kamalan kalliit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
AIWAN TAATUSTI on hyvät ja pitää vettä ja kylmää justiin sen verran kuin tämän ikäisellä tartteekin!!! :heart: :heart: :heart: OSTAMAAN!

Onko sulla kokemusta? Siis oiskohan ne OIKEESTI hyvät? Vähän heikko rahatilanne ja tarttis tytölle saada kengät mikä pitää vettä ja jalat lämpimänä tääl etelän loskassa talven.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
AIWAN TAATUSTI on hyvät ja pitää vettä ja kylmää justiin sen verran kuin tämän ikäisellä tartteekin!!! :heart: :heart: :heart: OSTAMAAN!

Onko sulla kokemusta? Siis oiskohan ne OIKEESTI hyvät? Vähän heikko rahatilanne ja tarttis tytölle saada kengät mikä pitää vettä ja jalat lämpimänä tääl etelän loskassa talven.

Mä olen Cittarissa töissä enkä ainakaan vielä ole yhtään palautusta ottanut ko. kengistä vastaan! :)
Kuulutko Napero-klubiin? Viime viikolla tuli sellaisia alekuponkeja jolla sai 20% alennusta naperon kengistä. =)
 
joo, ostin sellaiset, jossa oli kärki vähän nupukkimaista ja 2 tarranauhakiinnitystä. Hyvin on tyttö niillä pärjännyt, kurakeleillä tosin käyttää vielä lämpökumisaappaita. Hiukan se nupukki on kärsinyt, mutta ihan ok kengät, ja kävelee niillä vesilätäkötkin. Enkä ole huomannut, että olis kastuneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
AIWAN TAATUSTI on hyvät ja pitää vettä ja kylmää justiin sen verran kuin tämän ikäisellä tartteekin!!! :heart: :heart: :heart: OSTAMAAN!

Onko sulla kokemusta? Siis oiskohan ne OIKEESTI hyvät? Vähän heikko rahatilanne ja tarttis tytölle saada kengät mikä pitää vettä ja jalat lämpimänä tääl etelän loskassa talven.

Mä olen Cittarissa töissä enkä ainakaan vielä ole yhtään palautusta ottanut ko. kengistä vastaan! :)
Kuulutko Napero-klubiin? Viime viikolla tuli sellaisia alekuponkeja jolla sai 20% alennusta naperon kengistä. =)


en kuulu ku yritin liittyä siihen just viimeviikolla mut tökkäs siihen et en ymmärtäny sitä plussakortin numero kohtaa. Siis mistä mä saan sen numeron? Mulla visa electron ja siinä plussa samassa.
 
Onkohan ne ne samat, mitä pojille on tummansinisenä. Kotona huomasin, että varsi on todella kapea. Vaikka tarranauhat avaa, niin eipä juuri varsi levene. Vielä ei ole käytössä, mutta saas nähdä, mahtuuko sinne varteen muuta kuin sukkahousut.

Olivat tarjouksessa vähän aikaa sitten 14,90.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
AIWAN TAATUSTI on hyvät ja pitää vettä ja kylmää justiin sen verran kuin tämän ikäisellä tartteekin!!! :heart: :heart: :heart: OSTAMAAN!

Onko sulla kokemusta? Siis oiskohan ne OIKEESTI hyvät? Vähän heikko rahatilanne ja tarttis tytölle saada kengät mikä pitää vettä ja jalat lämpimänä tääl etelän loskassa talven.

Mä olen Cittarissa töissä enkä ainakaan vielä ole yhtään palautusta ottanut ko. kengistä vastaan! :)
Kuulutko Napero-klubiin? Viime viikolla tuli sellaisia alekuponkeja jolla sai 20% alennusta naperon kengistä. =)


en kuulu ku yritin liittyä siihen just viimeviikolla mut tökkäs siihen et en ymmärtäny sitä plussakortin numero kohtaa. Siis mistä mä saan sen numeron? Mulla visa electron ja siinä plussa samassa.

Se plussakortin numero on Electronin takapuolella,aika pienellä lukee alakulmassa.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
AIWAN TAATUSTI on hyvät ja pitää vettä ja kylmää justiin sen verran kuin tämän ikäisellä tartteekin!!! :heart: :heart: :heart: OSTAMAAN!

Onko sulla kokemusta? Siis oiskohan ne OIKEESTI hyvät? Vähän heikko rahatilanne ja tarttis tytölle saada kengät mikä pitää vettä ja jalat lämpimänä tääl etelän loskassa talven.

Mä olen Cittarissa töissä enkä ainakaan vielä ole yhtään palautusta ottanut ko. kengistä vastaan! :)
Kuulutko Napero-klubiin? Viime viikolla tuli sellaisia alekuponkeja jolla sai 20% alennusta naperon kengistä. =)


kiitos!

en kuulu ku yritin liittyä siihen just viimeviikolla mut tökkäs siihen et en ymmärtäny sitä plussakortin numero kohtaa. Siis mistä mä saan sen numeron? Mulla visa electron ja siinä plussa samassa.

Se plussakortin numero on Electronin takapuolella,aika pienellä lukee alakulmassa.=)

 

Yhteistyössä