Onko kukaan ostanut netistä laseja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tilannut Favopticilta nyt kolmet lasit, ja olen ollut tyytyväinen. Nopeus ei ole niiden valtti, sillä kun olet lähettänyt tilauksen, niin pari-kolme viikkoa menee, että lasit tulevat sulle postissa. Mutta kaikki muu onkin oikein hienosti =)

Olen just tuolta Favoptikilta ostanut sekä silmälasit että aurinkolaseja vahvuuksilla.

Niillä on tosi nopea toimitus ja mä olen ollut tosi tyytyväinen, en keksi mitään valittamista.

Muista nettifirmoista ei ole kokemusta.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Kukas ne lasit sulle taivuttelee sopiviksi?
Jos ne menee rikki,mistä saat varaosia?
Ihan vaan pari pointtia :)

Niin, no oon miettinytkin että uskaltaisko tilata vai pitäiskö mennä ihan optikkoliikkeeseen ostamaan, kun näöntarkastuksessa joutuis kuitenkin käymään..

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Niin, no oon miettinytkin että uskaltaisko tilata vai pitäiskö mennä ihan optikkoliikkeeseen ostamaan, kun näöntarkastuksessa joutuis kuitenkin käymään..

Olen alan ihminen ja törmään työssäni näihin ei istuviin laseihin valitettavasti.
Eikä niitä suinkaan ilmaiseksi laitella ainakaan täällä meillä päin.
Tokihan jokainen voi valita miten haluaa :)

Mulle tilaamani lasit ovat ihmeesti olleet sopivat, ja paketissa seuraa ohjeet miten menetellä, jos niitä tarvitsee taivutella. Laseilla on 12kk:n takuu, joka toimii oikein hyvin. Varaosia mun ei ole tarvinnut hankkia, joten siitä en osaa sanoa mitään. Mutta esim. nenätyynyjähän saa mistä tahansa optikkoliikkeestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Mulle tilaamani lasit ovat ihmeesti olleet sopivat, ja paketissa seuraa ohjeet miten menetellä, jos niitä tarvitsee taivutella. Laseilla on 12kk:n takuu, joka toimii oikein hyvin. Varaosia mun ei ole tarvinnut hankkia, joten siitä en osaa sanoa mitään. Mutta esim. nenätyynyjähän saa mistä tahansa optikkoliikkeestä.

Hyvä että olivat sopivat!
Halusinkin vain sanoa,että muunlaisiakin esimerkkejä löytyy :)

Oon tilannu kahdet lasit ja olen erittäin tyytyväinen. Kotiin kun tilaa niitä kehyksiä soviettavaksi niin löytyy sopivat ja palautusoikeushan niissä on ;) Hinta on niin halpa verattuna liikeestä ostettuihin että päätin just ihan omaksi iloksi tilata vielä vähän erikoisemmatkin lasit :)

Yhteistyössä