Onko kukaan ostanut riipukseen ketjua viime aikoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Katselin kauniita riipuksia pienelle tytölle nettikaupoista, mutta en löytänyt hintoja kaulaketjuille. Sellaista ihan ohutta kultaista ajattelin. Kullan hinta on nyt huipussaa, joten mahtaako maksaa nykyään maltaita. Onko kukaan ostanut sellaista viime aikoina? En kehtaa mennä korukauppaan katselemaan, jos maksavatkin ihan yli budjetin, kun ei kuitenkaan kovin läheinen ole kenelle olen ostamassa. Kiitos!

[QUOTE="mä";25581177]Ennen joulua katselion ja hinnat oli 95e-456e . Ihan ohkanen perusketju tais olla ton 95e .[/QUOTE]

Ai kamala :/. Tota mä just aattelin. Kauniita riipuksia saa 50 eurolla, mutta ketjun kanssa on jo hieman liikaa. Täytyy miettiä jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja öadslk;25581243:
Kyllä pikkutytölle käy hopeinenkin riipus yhtä lailla. Ja ne on hinnoiltaan paljon inhimillisempiä...

Kiitos vastauksista :). Vähän mietin tuota hopeavaihtoehtoa, mutta silti mieli tekis ostaa kultainen. Jos rahaa olis enempi omaankin elämiseen ja lahjan saaja edes vähän läheisempi (tai ei oikeammin olla paljoa tekemisissä), ei kirpasis niin paljoa.

Uusimmat

Yhteistyössä