Hae Anna.fi-sivustolta

Onko kukaan saanut apua vaihtoehtohoidoista lapsettomuuteen?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä apua hakemassa, 17.04.2009.

1. apua hakemassa Vierailija

Me ollaan kärsitty lapsettomuudesta noin 9vuotta. Alussa oli asenne tulee jos on tullakseen. Sitten 5 v jälkeen mentiin lapsettomuus hoitoihin ja syy oli selittämätön lapsettomuus. Mentiin lapsettomuushoitoihin ja lopulta ivf hoito toi meille pojan :). Nyt meillä on 3 v poika ja haluttaisi jo toista lasta. En haluaisi mennä enää hormoonihoitoihin. Mutta mistä aloittaisin? Homeopatia, vuohyketerapia vai jokin muu? Kertokaa kokemuksia?

2. luomuruoka Vierailija

Syö laadukasta luomuruokaa. Saatat yllättyä ilosesti. Luomuun siirtyneille on ilmestynyt niitä iltayähtiä.

3. vanha konsti Vierailija

Jos te haluatte vielä lapsen, niin käyttäkää sitä hoitoa, mikä viimeksi toimi.

Jos tuloksella ei niin ole väliä, niin antakaa rahanne vaikka homeopaatille tai kaukoparantajalle tai jollekin verkostomarkkinoijalle. Ihan sama. Ei niillä millään vaikutusta ole ja vitkuttelu vie muutenkin mahdollisuudet vähiin.

4. Käyttäkää jotain tapaa, mikä rentouttaa. Suuri syy lapsettomuuteen on se "jännitys". Sen kun saa laukeamaan, niin onnistuu. Eli lopettakaa se yrittäminen ja antakaa sen vain tapahtua.

5. Äiti-ihminen Vierailija

Meille avun toi vyöhyketerapia plus ruokavalio. Eli olimme vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, ja tosiaan luomua mekin suosimme. Söin myös e-vitamiinia (vehnänalkioöljyä), kalaöljyä ja sinkkiä. En muista mitä mieheni söi, ainakin tuota kalaöljyä ja sinkkiä. Kävin vyöhyketerapiassa noin vuoden ja sitten tärppäsi. Meillä vain tilanne oli sikäli erilainen, että lääketieteellisistä hoidoista huolimatta en ollut tullut raskaaksi. En enää jaksanut hoitoja monen vuoden tuloksettoman hoidon jälkeen. Hoidoista kun oli myös sivuvaikutuksia, ainakin minulla mm. turvotusta, masennusta, päänsärkyä ja pahoinvointia. Ja ne henkiset sivuvaikutukset sitten ovat oma lukunsa, ne ainaiset pettymykset ja itkut...

No, loppu hyvin, kaikki hyvin, saimme ihanan vauvan, joka nyt on jo vuosikas. Emme käytä ehkäisyä, mutta en ole tullut vielä uudestaan raskaaksi. Jos en puolen vuoden sisällä tule raskaaksi, menemme taas vyöhyketerapiaan. Tunnen muutaman muunkin äidin, jotka saaneet vauvan vyöhyketerapian avulla. Myös homeopatiasta olen kuullut hyviä tuloksia, ainakin tämä lääkäri-homeopaatti Liisa Sulkakoski on kuulemma hyvä. Varmasti muitakin on. Yksi ystäväni tuli raskaaksi kun alkoi käydä aromaterapiassa, sitä hänelle suositteli häntä hoitanut lääkäri. Hän oli samanaikaisesti siis myös lapsettomuushoidoissa, eli näiden yhdistelmä tuotti toivotun tuloksen.

Tekin löydätte avun, olen varma siitä! Onnea matkaan!

6. uskomuksia Vierailija

Mistä päättelit, että kyseiset konstit vaikuttivat raskauden alkamiseen? Olisiko ihan mahdotonta järkeillä, että sukupuoliyhdynnöissä on aina pieni raskauden mahdollisuus riippumatta siitä, syödäänkö luomua tai otetaanko vyöhykkeilyä? Kun seksä harrastaa useita kertoja, niin todennäköisyys on aina parempi.

Minä taas olen kuullut, että hän on suositellut lapsettomuudesta kärsiville ihmisille sokerirakeiden syömistä. En tiedä, pitääkö paikkansa. Ei noista mitään vaaraa varmaan ole, mutta aikaa tuhraantuu eikä päteviä hoitoja välttämättä aloiteta ajoissa.

Haluatko kertoa, mihin tämä varmuus perustuu?

7. nyytiäinen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä sain 9 vuoden yrittämisen ja lääkehoitojen, muihin en lähtenyt, jälkeen avun homeopatiasta. Terve tyttö tuli.Raskaus oli helppo, ei mitään vaivoja samoin synnytys.Otin pelkästään homeopattisia lääkkeitä silloinkin.

Onnea matkaan. : )

8. Olen kuullut monen saavan avun lapsettomuuteen homeopatiasta sekä Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta. Ehdottomasti parempia vaihtoehtoja kuin hormonihoidot. Ne ovat luonnonmukaisia ja turvallisia. Itse olen saanut apua molemmista, en raskauteen mutta muihin vaivoihin.

9. -lopeta jo Vierailija

Ei kannata kaikkea vääntää vitsiksi. Kysyjää varmaan oikeasti kiinnosti lapsettomuuden hoito.

10. Mitä vitsikästä vastauksessani oli? Jos osaat lukea, niin tällä palstalla kirjoitetaan nimenomaan vaihtoehtohoidoista. Jos olet koululääketieteen kannattaja, niin siirryhän toiselle palstalle. Ja ketjun aloittaja kysyi nimenomaan vaihtoehtohoitoja ja kokemuksia niistä. Homeopaateilta löytyy hyviä lääkkeitä, jotka auttavat rauhoittumaan. Sinun kannattaisi ehdottomasti käydä hakemassa niitä iso purkillinen.

11. Montako isoa purkilista rauhoittavia tuo homeopaattisi myy kerrallaan? Mikä niissä lääkkeissä on vaikuttavana aineena? Voiko koko ison purkillisen napsia kerralla, jos oikein "ahistaa", vai onko yliannostuksen vaara? Ja jos ei ole, vaikuttaako se rauhoittava ihan oikeasti mihinkään?

Täällä kirjoitetaan vaihtoehtohoidoista, aivan oikein. Tarkoittaako se sitä, että niitä pitää kuorossa ylistää, vain mahtuuko mukaan sananvapaus ja kriittisyyskin? Onko palsta varattu ainoastaan samanmielisille uskovaisille?

12. " En haluaisi mennä enää hormoonihoitoihin. Mutta mistä aloittaisin? Homeopatia, vuohyketerapia vai jokin muu? Kertokaa kokemuksia"?

Noin kirjoittaa ap, eli hänelle kerromme kokemuksistamme ja mistä on ollut apua. Palstakin on vaihtoehtoiset hoitomuodot.
    Oletin, että sen verran ymmärtäisit, että kyseessä ei ole uskonto.

Eli te vastustajta aloittakaa oma ketju jossain koululääketiedettä ylistävässä paikassa. Ymmärrän kyllä, että teillä on valtava riitely- ja väittelynhalu, mutta sopisiko kuitenkin, että tässä ketjussa vastattaisiin vain ja ainoastaan niihin kysymyksiin, mihin ap haluaa vastauksen.

13. Sielujen syntymä Vierailija

Kalevalaista jäsenkorjausta en kyllä suosittele muutenkaan kellekään, sillä siinä manipuloidaan kenon omia toimintoja tekemään jotain mitä se ei te luonnostaankaan. Mutta energiahoidoista (rentouttaa mieltä ja kehoa) sekä tuosta vyöhyketerapiasta on monen ystävänikin kuullut saaneen apua. Eikä niistä ole mitään haittaakaan, jos vaikka sitä lasta ei ala senkään takia kuulua, koska lapsiluku teidän osaltanne on täynnä. Eli ei niitäkään tehdä omasta tahdosta vaan ne sielut valitsevat itse aikansa ja paikkansa milloinka ja minkälaisen elämään syntyvät.

14. Tuo oli kyllä aivan perätön väittämä. Kalevalainen jäsenkorjaus ei ole manipulaatiohoitoa,vaan mobilisaatio. Älä kirjoita perättömiä.

15. unohtakaa tiede Vierailija

Juuri näin. Eli vaihtoehtoisessa näkemyksessä ei pidä yrittää vaikuttaa sielujen prosesseihin.

16. Turha puolustella Vierailija

Kalevalaisella jäsenkorjauksella ei ole MITÄÄN tekemistä lapsettomuushoitojen kanssa ja sen sanoo kyllä jokaisen järkikin, jos yhtään viitsii sitä ajatella, mihinkä se on tarkoitettu.

17. Hei halooo!!!!!!!!!!!!! Yleisesti on tiedossa sekin asia, että jos alaselän lihakset ovat mielettömän kireät ja vartalon alueella on pinnetiloja niin raskaaksi tuleminen on hakalampaa. Tiedän, että Kalevalaisella jäsenkorjauksella on pystytty auttamaan raskaaksi tulemista aivan kuten homeopatialla.

18. Turha puolustella Vierailija

Turvallisin vaihtoehto on energiahoito, jolla ei mobilisoida mitään muuta kuin energioita, jotka sitten tukevat sen lapsen tulemista, jos on aika.

Tuo Kalevalainen jäsenkorjaus on jo nimensäkin puolesta todella pelottava hoitomuoto, koska siinä todellakin voidaan tehdä keholle enemmän vahinkoa kuin mitään helpotusta vaivoihin. Parempi on luottaa "sisäisiin" hoitoihin, jotka sitten oman tietoisuuden kautta tukevat jokaiselle parantumista eikä niin, että yritetään väkisin ulkoisesti muutella jotain kehon toimintoja.

19. Kerro mistä tuollaista keksit, että Kalevalainen jäsenkorjaus on pelottavaa ja että siinä tehdään keholle vahinkoa? Oletko joskus muka saanut Kalevalaista jäsenkorjaushoitoa? Et varmasti ole. Jos sinulla olisi vähänkään tietoa, niin et tuota puppu syytäisi.

20. Turha puolustella Vierailija

Tarkoitus ei olekaan pelotella ketään, mutta tosiasia on kuitenkin tuo, minkä jo tuolla aikaisemmin kerroin. Ja puhe tässä ketjussa taitaa olla se lapsettomuuden hoito eikä se Kalevalainen jäsenkorjaus siihen yhtikäs mitenkään sovi.
    Missään kehon "normaalista poikkeavissa" tiloissa ei ole jäsenkorjauksesta mitään pysyvää hyötyä, mutta ehkä se kaikille sellaisille sopii, jotka eivät näistä uusista metodeista tiedä. :)

21. Kerro mitä kokemuksia sinulla on Kalevalaisesta kun sitä niin parjaat. Jos ei mitään,niin älä puhu siitä mitään kun et tiedä.

22. Samaa sanoisin Vierailija

Ihan samaa voisi sanoa tuolle Sinun ehdotuksellesi, että mistään energian puutoksesta ei ole kyse. Joten eiköhän anneta olla toiset hoidoit kajoamatta, kukin puhukoon omistaan. Näin on fiksumpaa.

23. Sovitaanko niin, että jokainen kehukoon omaa tuotettaan. Jos tässä aletaan paljastamaan naapurifirman perättömiä puheita, niin on paras olla itsellä puhtaat jauhot pussissa sitten. Minä olen parantanut monen asiakkaan lapsettomuutta aloeveralla. Hyvin käy kauppa ja alalinja kasvaa. on tosi positiiviset vaikutukset. Kohta on semmoiset bonukset, ettei töitä tarvitse tehdä.

24. Turha puolustella Vierailija

No, samahan se itselleni on, mitä tuollaiseen kokeillaan, koska itselläni sitä ongelmaa ei ole.
    Mutta jos apua tahdotte niin ainakin kannattaa pehmeitä vaihtoehtoja kokeilla, koska niistä ei kellekään tule mitään vahinkoa vaan ne jopa auttaa. Jokainen on kuitenkin vastuussa vain itselleen siitä, mitenkä sitä kehoaan ulkoisella vahingoittaa.

25. Musta tuntuu, että tänne palstalle on ihan oikeasti nyt majoittunut joku psykkisesti häiriintynyt yksilö.

Hänellä ei ole perhettä ystävistä puhumattakaan.

Mitään kokemusta hänellä ei ole yhtään mistään vaihtoehtohoidosta yhtään mihinkään.

Tulee vaan kiusaamaan ja kinaamaan tänne, koska saa siitä hyvää oloa itselleen.

Kaikkein parasta näissä tapauksissa on olla vastaamatta häirikölle yhtään mitään.

Se on paras keino pästä hänestä eroon.

Itselläni ei ole lapsia, mutta vaihtoehtoja olen kokeillut muihin vaivoihin, niin hyvillä kuin huonoillakin tuloksilla.

Itse suosittelen ainakin kokeilemaan vaihtoehtoa, jos länsimainen lääketiede ei osaa auttaa.

Esim. kiinalainen lääketiede on 6000 vuotta vanha ja länsimainen vain 200 vuotta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri