Onko kukaan synnyttänyt PHKS:ssa tässä ihan lähiaikoina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, on käyty PHKS synnyttämässä. Ei pahalla, mutta KAIKKI meni niin käteen kuin vain voi olla, ihan vaan henkilökunnan toimesta. Hätäsektio sitten tehtiin, sekin minun omasta huomiosta ja pyynnöstä, eivät olis muten reagoineet tilanteen vaatimalla tavalla ollenkaan. Onneksi lapselle ei tullut aivovauriota hapenpuutteesta. Muuttaisin toiselle paikkakunnalle ettei tarvitsisi toistamiseen siellä synnyttää.

No eiköhäntuo ruuhka ole ihan suhteessa siihen paljonko on phks alueella laskettuja aikoja. Itse olen siellä synnyttänyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen saanut olla kaksin huoneessa ja hyvää hoitoa olen saanut :)

[QUOTE="Susu";28065199]juu, on käyty PHKS synnyttämässä. Ei pahalla, mutta KAIKKI meni niin käteen kuin vain voi olla, ihan vaan henkilökunnan toimesta. Hätäsektio sitten tehtiin, sekin minun omasta huomiosta ja pyynnöstä, eivät olis muten reagoineet tilanteen vaatimalla tavalla ollenkaan. Onneksi lapselle ei tullut aivovauriota hapenpuutteesta. Muuttaisin toiselle paikkakunnalle ettei tarvitsisi toistamiseen siellä synnyttää.[/QUOTE]

Voi kauhistus! Ikäviä juttuja tuollaiset :( Aloin tässä kyselemään kun on useampi vuosi aikaa kun olen Päksissä ollut, edellinen synnytys sujui hyvin, mutta olen kuullut muunlaisiakin tapauksia. Äitpolilla on ainakin lääkärikunta vaihtunut kovasti, mukavia nuoria naislääkäreitä on osunut ainakin mulle.

[QUOTE="sommarcat";28065235]No eiköhäntuo ruuhka ole ihan suhteessa siihen paljonko on phks alueella laskettuja aikoja. Itse olen siellä synnyttänyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen saanut olla kaksin huoneessa ja hyvää hoitoa olen saanut :)[/QUOTE]

Neuvolan terkka kertoi että synnyttäjiä on nyt paljon, ainakin tässä meidän paikkakunnalla. Sehän sen tietysti määrää kuinka ruuhkaista on ja siltikin voi vaihdella kovasti kun 2-3 päivän välein väki vaihtuu.

Sisko synnytti siellä viime viikonloppuna.

Ei silloin hirveää ruuhkaa. Neljän hengen huoneessa kuulemma ekan yön kolme ja kahtena seuraavana yönä kaksi äitiä. Eikä ollut valittamista itse synnytyksestäkään.

Yhteistyössä