Onko kukaan täällä saanut s-tautia sen takia, että mies valehdellut olevansa puhdas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja olet luottanut siihen?

Mä vähän epäilen :( Oon kuukauden tavannut yhtä tyyppiä ja vkonloppuna oltiin ilman kumia... Sanoi, että on vasta käynyt testeissä ja ei ollut mitään.

Nyt alkanu kutisee ja kirvelee. Käyn nyt ensin vti ja hiiva testeissä ennen kun mainitsen mieskokelaalle mitään...

kyllä tollasesta kannattaa kysyä. jos sulla on oireita niin kerro niistä. ei pitäisi olla noloa, jos muutenkin ollaan intiimisti! /hakkaa päätä seinään/

Itse sain vaimolta, johon olin luottanut 20 vuotta kuin vuoreen - maailma romahti. Sinun kohdallasi tosin voi olla kysymys muustakin kuin sukupuolitaudista. Esim. seksi saattaa ärsyttää paikkoja.

Mut jos se loukkaantuu, että mä epäilen sitä vaikka sanonut olevansa puhdas! Jos nää oireet oikeesti on kuitenkin vaan viattomasta hiivasta tai vti:stä.

Mut v'ttu jos tartutti taudin niin mä en kestä! Se on niin ihana ja eka tyyppi lapsen isän eron jälkeen kolmeen vuoteen keneen oon ihastunut ja tästä saattais tullakkin jotain vakavampaakin.

Esim. kondylooma ei näy miehellä sukupuolitestissä, ellei ole niitä syyliä.. Eli mies voi tietämättään kantaa kondyloomaa, jolloin ei siis "tahalleen" ole sitä sulle tartuttanut, mutta onhan niitäkin miehiä, jotka MUKA ovat käyneet tsteissä ettei vaan tarvis käyttää kumia, joka on sitten heidän mielestään niin epämukava..

Miksi pitäisi luottaa toisen sanaan?
Nuo testitulokset paperille ja paperi sun kouraan. Aika simppeliä. Kyseessä on niin vakava asia ettei kannata luottaa kenenkään sanaan.

Yhteistyössä