H
"Haave"
Vieras
Minä olen aiemmin kyllä tilannut noita liuskoja nettikaupoista ( ostanut aina herkimmän ) ja ne on toiminu ihan hyvin ( tosin olen tehnyt testit vasta rv. 7-8 aikoihin ). Noissa marketista ostetuissa ei kerrota testin herkkyyttä ollenkaan eli siitä en osaa mitään sanoa.
Nyt tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa ja aamupissasta tein testin ( s-marketista ostettu ) ja negahan siihen pätkähti.
Kontrolliviiva tuli heti ja negan tulkitsin n. minuutin päästä. Katsoin testiä kuitenkin n. 1-2 min päästä uudelleen ja siihen oli ilmestynyt yläreunaan sellainen 'roikkuva' punainen hailakka läntti. N. testiviivan kohdille. Hämmästyin tästä ja jäin tuijottamaan testiä ja se siitä sitten pikku hiljaa liikkui kontrolliviivaa kohti. Eli nyt on taas puhdas nega testissä :/
Voiko tuohon nyt sitten luottaa?
Ja pitäisiköhän seuraavaksi ostaa joku eri testi?
Vai oisko sitä hormonia sitten vaan niin vähän virtsassa ettei vielä näy?
Harmittaa kyllä! Nyt siis kp 32/32.
Nyt tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa ja aamupissasta tein testin ( s-marketista ostettu ) ja negahan siihen pätkähti.
Kontrolliviiva tuli heti ja negan tulkitsin n. minuutin päästä. Katsoin testiä kuitenkin n. 1-2 min päästä uudelleen ja siihen oli ilmestynyt yläreunaan sellainen 'roikkuva' punainen hailakka läntti. N. testiviivan kohdille. Hämmästyin tästä ja jäin tuijottamaan testiä ja se siitä sitten pikku hiljaa liikkui kontrolliviivaa kohti. Eli nyt on taas puhdas nega testissä :/
Voiko tuohon nyt sitten luottaa?
Ja pitäisiköhän seuraavaksi ostaa joku eri testi?
Vai oisko sitä hormonia sitten vaan niin vähän virtsassa ettei vielä näy?
Harmittaa kyllä! Nyt siis kp 32/32.