Onko kukaan tehnyt marketti-testeillä plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Haave"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Haave"

Vieras
Minä olen aiemmin kyllä tilannut noita liuskoja nettikaupoista ( ostanut aina herkimmän ) ja ne on toiminu ihan hyvin ( tosin olen tehnyt testit vasta rv. 7-8 aikoihin ). Noissa marketista ostetuissa ei kerrota testin herkkyyttä ollenkaan eli siitä en osaa mitään sanoa.
Nyt tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa ja aamupissasta tein testin ( s-marketista ostettu ) ja negahan siihen pätkähti.

Kontrolliviiva tuli heti ja negan tulkitsin n. minuutin päästä. Katsoin testiä kuitenkin n. 1-2 min päästä uudelleen ja siihen oli ilmestynyt yläreunaan sellainen 'roikkuva' punainen hailakka läntti. N. testiviivan kohdille. Hämmästyin tästä ja jäin tuijottamaan testiä ja se siitä sitten pikku hiljaa liikkui kontrolliviivaa kohti. Eli nyt on taas puhdas nega testissä :/

Voiko tuohon nyt sitten luottaa?
Ja pitäisiköhän seuraavaksi ostaa joku eri testi?
Vai oisko sitä hormonia sitten vaan niin vähän virtsassa ettei vielä näy?

Harmittaa kyllä! Nyt siis kp 32/32.

[QUOTE="vieras";25990233]Kyllä mä aikoinani kaupan testillä testasin. En kyllä merkkiä muista, kun on niin kauan siitä.[/QUOTE]

Niin siis tuohonkin tuli selvästi se kontrolliviiva eli varmasti toimii. Lähinnä mietin et näyttääköhän nuo jo sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa? Eli ovatkohan 'huonompia' eli ei niin herkkiä kuin toiset? Kun ei tosiaan lue sitä määrää ( mitä yksiköitä ne sitten olivatkaan ) mitä pitää virtsassa hcg;tä olla.
Et jos vaikka tulis plussa vielä myöhemmin - toivossa on hyvä elää :D

nyt viimeksi ihan k-kaupasta testin. Testasin ennen menkkojen alkamista ja se oli haalea plussa. Mulla on aina näkynyt haaleena jo ennen menkkojen alkua tai sinä päivänä kun pitäs alkaa. Nyt siis plussasin rv 3+4. Enempää mitään varmistus testejä en oo tehnyt.

Samalla periaatteellahan ne toimii, hyvänen aika sentään!

Olen 'saanut' plussan ihan ruokakaupasta ostetulla testillä..... :D Enkä 'varmistanut' sitä millään kalliimmalla tai netistä 'äitiysraskausvauva-tarvikesivustolta'-tilatulla testillä.

Eli luulisi noidenkin olevan aika herkkiä siis. Eli voin luottaa siihen että vieläkään ei sitä vauvaa ole tulossa. Blaah! :(
Joka kerran se pettymys on kuitenkin suuri... vaikka siihen osaa varautua ja muka tottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25990323:
Samalla periaatteellahan ne toimii, hyvänen aika sentään!

Olen 'saanut' plussan ihan ruokakaupasta ostetulla testillä..... :D Enkä 'varmistanut' sitä millään kalliimmalla tai netistä 'äitiysraskausvauva-tarvikesivustolta'-tilatulla testillä.

Tässä kyselinkin lähinnä sitä että joko ne marketti testit näyttää sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Kun ei tosiaan tuota testin herkkyyttä missään mainittu. Ajattelin että jos eivät ole niin herkkiä kuin mitä normaalisti olen ostanut ( kaikista herkimmät nettikaupasta tilannut ) niin jos näkyisi plussa vaikka sitten pari päivää myöhemmin!

Tein cittarin testillä vielä varmistuksen, kun menkkojen aikaan tehty apteekin oma oli niin epävarma eikä oireitakaan oikein ilmaantunut (alkuun oli ja sitten katosivat). Viikkoja tosin muistaakseni jotain 5+.

Maailman räväkimmän värisen viivan sain. Ei epäilystäkään, olinko vai en. Toisen paketin testeistä annoin kaverille, joka plussasi sillä myös (käsittääkseni ihan ajallaan eli menkkojen alkupäivänä).

Eli voin ihan kiltisti nyt vaan odotella niitä kuukautisia alkavaksi. :(

Onneksi on aika gynelle mutta sekin vasta toukokuun loppupuolella :/ Jos saisi vaikka jotain avitusta sieltä. Kierrot olleet epäsäännölliset mutta nyt on ollut normaalit menkat viimeeksi ja ovulaationkin mielestäni huomasin limoista ja nipistelyistä.

Yhteistyössä