Onko kukaan tehnyt sellaista apteekin raskaustestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
kuin Oma plus? Mä tein sellaisen äsken ja selkeä plussa tuli..Ei täsää muuta mutta mulla on ollut 1v5kk Mirenan hormonikierukka..Et kuinhan luotettava tuo testi nyt sitten on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Voiko kierukka vaikuttaa tulokseen?

Tota mä tässä mietin...ja anteeksi kaikille jo etukäteen mut tää raskaus ei todellakaan oo toivottu =(

No mitä sä anteeks pyytelet :) Tiedät varmaan mitkä ovat vaihtoehdot jos lapsi ei ole toivottu :) Tsemppiä.

Mirena ei aiheuta väärää plussaa. Että raskaana olet. Nyt kipinkapin lääkäriin, oli raskaus toivottu tai ei! Vaikka ajattelisitkin jatkaa raskautta kierukka olisi hyvä saada pois, ja jos taasen et halua jatkaa niin tarvitset lähetteen keskeytykseen. :hug:

Olen jo soittanut lääkäriin..käyn maanantaina viemässä vielä labraan testin ja sen jälkeen jos sekin näyttää plussaa niin saan ajan lääkäriin ja sieltä lähetteen keskeytykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Aika nopeasti teit noin lopullisen päätöksen...

Siis mä oon epäillyt jo jonkun aikaa että oon raskaana..ja oon päätksen tehnyt jo aikaa sitten että jos näin käy niin keskeytykseen menen.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Aika nopeasti teit noin lopullisen päätöksen...

Tiedät varmaan, että kierukkaraskaudessa on riskinsä. Lisäksi Mirenan ehkäisyteho on lähes 100%, eli sitä tuskin käyttää ihminen joka haluaa lapsen.

Olen jo soittanut lääkäriin..käyn maanantaina viemässä vielä labraan testin ja sen jälkeen jos sekin näyttää plussaa niin saan ajan lääkäriin ja sieltä lähetteen keskeytykseen.

Kuis sä vasta ensi maanantaina meet näytteen viemään labraan?
Keskeytyksen kanssa ei vetkutella viikkoa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Ei tod, varsinkaan jos oot jo "jonkun aikaa" epäillyt olevasi raskaana...

Sen verran vielä että mulla on tullut kuukautiset ihan normaalisti koko tämän 1v5kk...viimeeksi menkat ollu marraskuun alussa joten raskaus ei kovin pitkällä ole, Maanantaina sen takia koska nyt en joulun takia sinne aikaisemmin pääse. ja mulle sanottiin että maanantai käy hyvin kun lääkärille tänään soitin. Mulla nää oireet alkoi pari viikkoa sitten joten siintä asti epäillyt että olis positiivinen tulos.

Tää on mulle tosi järkyttävä uutinen, koska kierukan laitoin sitä varten että lapsia ei tulisi. Ja joo tiedän että mikään ei oo 100% varmaa mut en olisi uskon että tämä omalle kohdalle sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Hei jos raskaus on ihan alussa viikko ei sitä miksikään muuta..asia on erikseen jos raskaus on jo niin pitkällä että normaalia keskeytystä enää voida tehdä

Yhteistyössä