I
itku
Vieras
kuin Oma plus? Mä tein sellaisen äsken ja selkeä plussa tuli..Ei täsää muuta mutta mulla on ollut 1v5kk Mirenan hormonikierukka..Et kuinhan luotettava tuo testi nyt sitten on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Voiko kierukka vaikuttaa tulokseen?
Alkuperäinen kirjoittaja V:Voiko kierukka vaikuttaa tulokseen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja V:Voiko kierukka vaikuttaa tulokseen?
Tota mä tässä mietin...ja anteeksi kaikille jo etukäteen mut tää raskaus ei todellakaan oo toivottu =(
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Aika nopeasti teit noin lopullisen päätöksen...
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Aika nopeasti teit noin lopullisen päätöksen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen jo soittanut lääkäriin..käyn maanantaina viemässä vielä labraan testin ja sen jälkeen jos sekin näyttää plussaa niin saan ajan lääkäriin ja sieltä lähetteen keskeytykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen jo soittanut lääkäriin..käyn maanantaina viemässä vielä labraan testin ja sen jälkeen jos sekin näyttää plussaa niin saan ajan lääkäriin ja sieltä lähetteen keskeytykseen.
Kuis sä vasta ensi maanantaina meet näytteen viemään labraan?
Keskeytyksen kanssa ei vetkutella viikkoa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen jo soittanut lääkäriin..käyn maanantaina viemässä vielä labraan testin ja sen jälkeen jos sekin näyttää plussaa niin saan ajan lääkäriin ja sieltä lähetteen keskeytykseen.
Kuis sä vasta ensi maanantaina meet näytteen viemään labraan?
Keskeytyksen kanssa ei vetkutella viikkoa!!!!