E
epätoivoinen!!!!
Vieras
Jättävänsä/"unohtavansa" pillerit, mieheltä kysymättä? Olen epätoivoinen! Mies sanoo haluavansa ehdottomasti lapsen/lapsia, mutta vasta joskus kolmen vuoden päästä. Itse olen jo kolme vuotta potenut kamalaa vauvakuumetta ja ajatus seuraavasta kolmesta vuodesta ilman vauvaa tai edes yritystä tuntuu masentavalta. Tiedän että jos "vahingossa" tulisin raskaaksi, mies rakastaisi lasta yli kaiken... mutta pystynkö elämään itseni kanssa???? Valehdella nyt omalle miehelle, tehdä selän takana jotain niin itsekästä.
En tiedä! Haluan niiiin kovasti vauvan oman mieheni kanssa, mutta en pysty/halua enää odottaa. Suostuttelut saa vaan miehen ärsyyntymään ja ahdistumaan. Asiasta kun on jo päätetty, että odotetaan ja sitten saan haluamani... mutta vasta sitten...
Olenko paha ihminen kun edes ajattelen tällaista, saati vielä kirjoitan sen ylös.
En tiedä! Haluan niiiin kovasti vauvan oman mieheni kanssa, mutta en pysty/halua enää odottaa. Suostuttelut saa vaan miehen ärsyyntymään ja ahdistumaan. Asiasta kun on jo päätetty, että odotetaan ja sitten saan haluamani... mutta vasta sitten...
Olenko paha ihminen kun edes ajattelen tällaista, saati vielä kirjoitan sen ylös.